הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זעזוע בקהילת הטראנסים: כוכבת היוטיוב המנהלת מעון-יום, התגלתה כפדופילית בעלת חומרים פורנוגרפים החשודה בהתעללות בילדים
קנדס קריסטין פינדר נולדה כנלסון כריסטופר םנדר, ותיעדה את השינוי שביצעה בעמוד היוטיוב הפופולרי שלה, מאז החליטה כי ייעודה בחיים הוא טיפול בילדים במעון-יום שהקימה בביתה של אמו של בן זוגה, אך מאחורי התדמית הסתתר משהו אפל בהרבה. רק לאחר ששרתי גוגל הדליפו כי ייתכן ובמחשב שלה ישנם חומרים פדופיליים נחשפה הפרשה המזוויעה של חשדות להתעללות מינית בילדים ושל אחזקת מאות חומרים פדופיליים בעלי טבע פורנוגרפי

קדנס קריסטין פינדר, בת ה-24, נולדה כנלסון כריסטופר פינדר, והיא כוכבת יוטיוב פופולרית ועובדת במעון יום המטפלת בילדים מבתיהם, נעצרה והואשמה בהחזקת תמונות פורנוגרפיות של ילדים והתעללות בילדים.

המשטרה עצרה גם את החבר של פינדר, מרקוס סטרבל בן ה-29, בגין אותם אישומים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בתחילה נחקרה פינדר על ידי המשטרה לאחר שגוגל הגישה CyberTip בטענה שהאדם הטרנסג'נדרי השתמשה בשירותיהם לאירוח פורנוגרפיית ילדים.

בתחילה טענה פינדר כי אין ברשותה או ברשות בן זוגה פורנוגרפיית ילדים והאשימה את החבר שלה, סטרבל, שלדברי פינדר היה בעל גישה לחשבון גוגל.

במשטרה אומרים כי חקירת פינדר החלה בשנת 2019 עם התלונה שהגישה גוגל.

לאחר שעימתו אותה עם החומרים, פינדר אמרה לשוטרים כי בעוד הזוג מצא אנשים שנראו צעירים בזמן שהם חיפשו פורנוגרפיה באתר המדיה החברתית הפופולרי "טאמבלר" - שלכאורה אסר על פורנוגרפיה באתר לפני שנים - הם היו מורידים רק בטעות תמונות של קטינים.

כאשר המשטרה פנתה לראשונה לבני הזוג, הם הציעו מרצונם לאפשר למשטרה לבדוק את הטלפונים הסלולריים שלהם כדי לקבוע אם הם מכילים פורנוגרפיית ילדים.

כאן קרה דבר מדהים.

בני הזוג נכנסו בשלב זה לביתם, ממנו הם מציעים להורים שירותי מעונות יום לילדים קטנים, אך לאחר 30 דקות הופיעו שוב וסירבו להראות למשטרה את הטלפונים שלהם.

לאחר שהמשטרה קיבלה צו, הם אומרים שמצאו בטלפון של פינדר 125 תמונות ובהם פורנוגרפיית ילדים.

כלי תקשורת מקומיים מדווחים כי "במהלך ראיון עם בלשים, על פי הדיווחים, פינדר אישרה כי היא השתמשה בכתובות הדוא"ל המשויכות לפורנוגרפיית ילדים. במסמכים נאמר כי פינדר אישרה כי השתמשה גם במספר הטלפון הנייד 385-401-7111 המשויך לכתובות הדוא"ל". בסופו של דבר סטריבל הגיע למשטרה והתוודה שהוא ופינדר נתקלו בפורנוגרפיית ילדים "המתארים ילדים מגיל שלוש או ארבע", וטענו שוב שהם נתקלים בפורנוגרפיה של ילדים בטמבלר.

על פי The Post Millennial, נראה כי גם פינדר וגם סטרבל מפעילים את המעון מכתובת מגוריהם, שלפי התקשורת המקומית הנכס שיושב עליו הינו בבעלות אמו של סטרבל.

עוד פורסם כי "על פינדר עמדה חקירה קודמת של אגף שירותי הילד והמשפחה בנושא עבירה מינית כביכול שנעשתיה כלפי ילד, אך התיק בוטל מסיבות לא ידועות".

לפני שעבד עם ילדים קטנים בבית משפחתו של החבר של פינדר, הייתה פינדר כוכבת יוטיוב טרנסג'נדרית, שהשתמשה באתר הרשתות החברתיות כדי לתעד את "המעבר" שלה מזכר לנקבה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE