הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דעה: זה לא עניין של השקפת-עולם, דמוקרטים פשוט לא יודעים לנהל מדינה
המדיניות של המפלגה הדמוקרטית כבר אינה נושא לשאלות אידאולוגיות כאלה ואחרות, היא עובדה שמשמעותה כישלון אובייקטיבי - מי שמתווכח עם זאת, כדאי שישוב לאקסיומות המנחות את פעילותו הפוליטית

נסעתי אמש ברכב וחשבתי על משהו בעודי מקשיב לשדרן רדיו פופולרי שהיה הראשון שהורד מהאוויר בגל הטיהור הפוליטי ששוטף את אמריקה מאז קיץ 2018, מדובר כמובן באלכס ג'ונס. אני עצמי, כבר לא חושב על גלי הצנזורה הקשים שאמריקה נתונה תחתם, או על הצעות חוק הזויות שמועלות מצד הסנאטורית אליזבת' וורן, הסנאטור ברני סנדרס, AOC ואחרים.

אני מבקש לדבר על מדיניות יבשה. על תכלס. וכמובן שאני מדבר על המדיניות של הדמוקרטים הממסדיים היושבים בבית הלבן שיצרה בחודש האחרון את הדברים הנפלאים הללו

  • משבר קורונה בגבול הדרומי, שלא היה בממשל הקודם
  • כשלים מערכתיים וירידה משמעותית באחוזי הפצת החיסון לעומת הממשל הקודם
  • עליית מחירי הדלק והאנרגיה באמריקה, לעומת הממשל הקודם
  • הארכת תכנית הייצוב הכלכלית בסך טריליון ותשעה מאות מיליארדרי דולרים למועד לא ידוע, דבר שלא היה בממשל הקודם
  • העמדת נשיא שאינו בקו הבריאות הנפשית ושהודה כי הוא נאלץ להשתמש בכרטיסיות כדי להיזכר בדברים שהוא רוצה לדבר עליהם, דבר שלא היה באף ממשל. 
  • חזרה להסכמים המחלישים את אמריקה כלכלית, (הסכם האקלים עם פריז) וביטחונית (הסכם הגרעין), דבר שהממשל הקודם ביקש לבטל
  • דשדוש במדדי יצירת העבודות כפי שנראה מחיסול צינור הקיסטון, דברים שהתרחשו לעתים נדירות תחת הממשל הקודם.

עכשיו, ברור תאמרו, לכל ממשל יש פאשלות, אבל בפועל זה לא פאשלה, זה כישלון שיטתי שנובע או מכך שהרעיונות שלהם גרועים, או שהם פשוט סוכנים זרים. מכיוון שאני חושב שהרעיון כי מדובר בסוכנים זרים הוא השערה מעט פנטסטסית, הרי שהמסקנה היא שהם פשוט לא יודעים לנהל מדינה כמו שצריך, קצת כמו שבישראל הימין לא ממש יודע לנהל דברים בצורה טובה (מלבד שרים כשטייניץ, לוין, כץ).

לכן צריך לשאול דמוקרטים.

  1. מה המטרות שלכם?. 
  2. האם אתם רוצים להגשים את המטרות שלכם? 

    הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים





    אם המטרה שלכם היא אמריקה משגשגת, ובהינתן רצונכם להגשים מטרה זו, ולאחר שבכל מדד סטטיסטי נראה כי ממשל אובמה נכשל בהשוואה לממשל טראמפ, וכי ממשל ביידן בדרך להיכשל אף הוא רק 40 יום מאז נכנס ביידן לבית הלבן, מהי ההצדקה להיותכם במפלגה זו?.


    מכאן ניתן להניח כי המטרות של הדמוקרטים אינם שגשוג אמריקני, אלא ווריאציה קתולית  מחולנת של צדק חברתי על חשבון שגשוג אמריקני.
    בהינתן וזה המצב, לא ברור מדוע הם חושבים שיוכלו להשיג מטרות אלה בלא שגשוג מקרו של הכלכלה האמריקנית. ובהינתן העובדה שאצל טראמפ האבטלה אצל מיעוטים ונשים רשמה שיאים שליליים מדוע שיעברו למפלגה אחרת ?.

נראה לי שהתשובה היא שהם עצמם כבר לא יודעים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE