הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דעה: שיפסיקו לשקר לכם, בג"צ וביבי משתפים פעולה בהרס יהדותה של מדינת ישראל כבר עשורים - נתניהו אפילו יותר מבג"צ
מקונטיקט אפשר להרגיש את ההדים שפסיקת בג"צ עלולה לעורר בקרב יהדות ארה"ב, זה לא אומר שהרבה רפורמים יתחילו לעלות לארץ ישראל, אבל דבר אחד זה כן מוכיח - ביבי ובג"צ משתפים פעולה באופן הדוק יותר מישראל וארה"ב

אני כותב מפרספקטיבה היסטורית, ואני כותב את זה מהר. 

בעוד כמה רגעים אחזור לתיקים של ראש הממשלה יצחק רבין בשנים 1974-1977 כי בכנות לנסות לדבר עם תומכי נתניהו זה כמו לדבר עם הקיר. לוגיקה, רציונליות  -  אינם קיימים.

אז אני פשוט יירה את זה כמו שזה.

ביבי נתניהו אחראי יותר מכל אדם אחר בתולדות מדינת ישראל להפיכתה למדינת כלל אזרחיה - יותר מאהרן ברק.

ולכל מי שממהר לנבוח "בג"צ", עוד מעט נכניס אתכם חזרה למכלאת חוסר הלוגיקה, עם עובדות יבשות שיגרמו לכם להבין שמדיניות ההגירה של ביבי ומרצ זה אותו דבר.

סבלנותי לעיוורון ולבורות של תומכי נתניהו אשר הם ימין מזויף, נטול שכל חזון ודעת, פשוט פקעה סופית עם סקנדל חוק הגיור של בג"צ, בשלב הזה אני כבר לא מרחם , אני בעיקר כועס עליכם.

בחשבון ההיסטורי, בנימין נתניהו ובג"צ ירשמו כאחראיים לאותו תהליך בדיוק - תהליך הפיכתה בפועל של מדינת ישראל למדינה לא יהודית.

ותומכי ביבי מסרבים להביט בנתונים שיובילו למסקנה זו. שמאז יוסף סטלין לא היה ראש מדינה שביקש בפועל לבולל את בני העם היהודי כמו בנימין נתניהו.

לכן מה ששמעתם השבוע על כך ש"הליכוד ישמור על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית", ברמה הסטטיסטית, הוא שקר גס שרק תומכי נתניהו יכולים להאמין לו.

מי שלא מסכים איתי מוזמן איתי לספריית הר הצופים, לצפייה בנתוני הלמ"ס שאני עוקב אחריהם באדיקות דתית היאה לתלמיד לשעבר של הדמוגרף עוזי רבהון, תלמידו של סרג'יו דלה פרגולה הדגול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבטחתי לעצמי שלא אכתוב עוד על נתניהו למרות שכאיש ימין ניצי בהשקפותיו בעל השכלה רחבה מ99% מהעיתונאים ברור שביקורתי הינה היחידה בעלת ענייניות ולוגיקה המגשימה את האקסיומות ההיסטוריות המסוגלות להוביל למימוש בפועל של מטרות המעשה הציוני במדינת ישראל תוך שמירה על מדיניות דמוגרפית וביטחונית הנאמנה לקני המידה של הגדרת היהדות ההיסטורית.

ואכן, לעומת הביקורת של מרבית אנשי השמאל במדינה, שמחשבתם הכלכלית, האזרחית, והמדינית היא פחות או יותר הזיה אמנותית שמטרתה להשיב את ישראל ואת הציוויליזציה המערבית חזרה אל ימי הביניים מחד, ומאידך לעומת התמיכה העיוורת של חסידי הבאבא-ביבי שלא רואים שנתניהו עצמו יוצר, מייצר, ומתחזק משברים כדי לגלם את המושיע מהם (בג"צ ה"כל יכול" הוא משבר מתמשך שביבי נאחז בו כבר 25 שנים כדי לצאת ולהיכנס לקואליציות), הרי שלעתים אני חש עצמי כאדם האחרון במדינת ישראל שאין לו כיפה לראשו שהוא בעל הגיון  - כי בפועל רוב הלוגיקה כיום נמצאת במחנה החרד"לי, וגם שם מתחילים להאמין שהציונות היא תקוות-שווא במצבה הנוכחי.

אז למה החלטתי לכתוב שוב על אשף השיווק?

נכון, סערת פסיקת הגיור של בג"צ שלמעשה מכשירה כל איש ואישה שעברו גיור בבית דין רפורמי (או בקהילה רפורמית וקונסרבטיבית) לשוב לישראל כזכאיי חוק השבות עם כל משפחתם וכל ההטבות והזכויות וכו'.

וכמובן, מיד הטוויטר נכנס לפעולה. מי לא ראינו, גם אנשים טובים ומבריקים כגדי טאוב, ואלדד בק, כמובן שאנשי 'הציונות הדתית', וגם תומכי סער כרונן שובל, כל המי והמי של הימין הישראלי התכנסו לגנות את האבסורד בכך שבג"צ קובע מיהו יהודי. דבר אחד הם לא גינו - את ראש הממשלה שהפך את בג"צ לאיש הקש והשעיר לעזאזל עבור האימפוטנציה המשילותית המתמשכת שלו בסוגיית יהדות המדינה. 

אין פה חדש תחת השמש. ולכן דברי אנשי הימין על כך ש"בג"צ יהרוס את יהדות המדינה", הגיעו באיחור של חמישים שנה (זה בסדר חצי מהכותבים בישראל יודעים היסטוריה ברמה שאני יודע היסטוריה וויקינגית של שלהי ימה"ב). בג"צ כמובן התחיל לקבוע מיהו יהודי כבר בשנת 1970, והליכוד של נתניהו, בגין או שמיר לא עשה מאז כלום לשנות זאת, בפועל תחת נתניהו ושרון המגמה הלכה והחמירה, ועדיין לאף אחד מהם לא היה את איברי הרבייה לעשות משהו. האמת היא שתחת הליכוד מעלים מלא מנדטים (סליחה עולים) מאתיופיה, של אנשים שאין להם שום קשר ליהדות, אבל אל תקשיבו לי, אולי אנשים כמו ח"כ שלמה מולא שעצמו אמר כי ''אין עוד יהודים להעלות מאפריקה'' ב-2013!!!.

אך מולא, חבר כנסת ממוצא אתיופי השייך לקהילת ביתא ישראל, רק אמר זאת כי הוא הרי גזען אתיופי מדופלם...

אין ספק ביבי ממציא יהודים (סליחה מנדטים) ברמת אמנות.

רק בשנת 2019 לבדה תחת נתניהו שליש מהעולים בלבד היו יהודים לפי אותה ההלכה שתומכיו מתהדרים בה - אבל תומכיו , יאשימו את בג"צ באובדן הזהות היהודית של המדינה. 

חלם זה כאן.

והאמת היא אותה אמת שלא השתנתה מאז 1996, שמאז יוסף סטלין, לא היה ראש מדינה שפעל באמצעות מדיניות המובללת  את העם היהודי כמו בנימין נתניהו - זו עובדה מתמטית.

אף אחד לא פעל להכשרת בתי הדין המפוקפקים של הצבא, הרחבת הבירבוקרטיה הבלתי נבחרת בסוכנות היהודית, והמשך עליית המהגרים הלא יהודיים לישראל כמו בנימין נתניהו -  וכל מה שיש לחסידיו השוטים להגיד בריטואל קבוע נטול מחשבה זה "אבל בג"צ".

במקום להודות שביבי, על כל היכולת הדיפלומטית המדהימה שלו, וכישוריו האנליטיים והרטוריים, כשזה נוגע בשמירת יהדות המדינה, הוא פשוט שמאל חלש, ושהצעד שבג"צ עשה התרחש רק בשל האימפוטנציה הביביסטית המוכרת מאז שנת 1996.

אבל אנשי הימין, שלצערי ולמרבה בושתי אני מוכרח לומר שאני נמנה עימהם כאיש ימין מבטן ולידה, לא מבינים את הפרדוקס על כך שהם מלינים על תופעה "הריסת יהדות המדינה" שראש הממשלה שלהם "ביבי נתניהו", מכשיר, ובאותה נשימה חושבים שרק הוא מסוגל לעצור - המוח שלהם נכנס למצב הקפאה בשלב הזה שבו הם מוכרחים להודות שראש ממשלת "ימין" הוא זה שנותן לבג"צ את המושכות ומבולל את העם היהודי בקצב מדאיג, אם באמצעות חוק השבות מלא החורים שהוא לא עשה דבר לשנות, ואם באמצעות מדיניות ההגירה של בג"צ שהוא מאפשר לה להתקיים - מדובר בבחור חלש עם קול חזק.

זה מזכיר לי את ההפגנות נגד ביבי ברוטשילד לפני שנתיים, כשגרתי בתל אביב, והייתי עובר ליד הריבוע שבנו עבור תומכי ביבי.

וכשאתה מדבר עם תומכי ביבי, ואתה אומר להם "מה דעתכם על נושאי הגירה, כלכלה, ביטחון", אתה שומע שהאנשים האלה חיים בבורות מוחלטת, לא בגלל שהם בורים, אלא בגלל שנתניהו עושה בדיוק הפוך מכל מה שהם רוצים שיעשה, ואז בדרך לא דרך, כשאתה מציג להם את העובדות על כך שמעשי (ואי מעשי) נתניהו נוגדים את כל מה שהם מאמינים בו -  הם אומרים "בגלל בג"צ". הרעיון שיכול להיות ראש ממשלה מספיק חזק כדי להתמודד עם בג"צ לא עולה בדעתם. וכאן מתגלית מהות דת נתניהו .

בעיניהם נתניהו הוא מעין ישו, מחד אומניפוטנט ויכול לעשות הכל, מאידך חסר אונים ולא יכול להוריד את עצמו מהצלב (את בג"צ מהגב שלנו).

לצערי גם אנשים כמו טאוב ובק לא מבינים את האמת הזו. היחיד שהבין אותה אולי זה פייגלין.

לתגובות: [email protected]

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE