הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: עבירת מהירות הובילה לחשיפת ציר הברחת סמים
שוטרי משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה הורו לנהג לעצור בצדי הדרך לאחר שנסע במהירות מופרזת, וחיפוש במכונית חשף יותר משישים קילוגרם של הסם. כעת הנהג צפוי לעמוד לדין בגין החזקת סמים למטרת סחר, עבירה שעלולה לגרור 40 שנים בבית הכלא

תושב צפון קליפורניה צפוי לעמוד לדין בגין החזקת סמים למטרת סחר, וזאת לאחר שברכבו נמצאו יותר מ-60 ק"ג של סמים מסוג מתאמפטמין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסמים שנתפסו בצפון קליפורניה

 

תחילת האירוע בסוף חודש פברואר, כאשר ניידת של משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP) הורתה לנורברטו הרננדז בן ה-28 לעצור בצדי הדרך בעקבות עבירת מהירות.

התנהגותו של הנהג עוררה את חשדו של השוטר, שהחליט להזעיק למקום שוטר נוסף וכלב גישוש. בתום חיפוש קצר התגלו מספר קופסאות שהוחבאו בתא המטען, ובהם עשרות שקיות המלאות ב-133 פאונד, או 60.3 ק"ג, של מתאמפטמין. בשל כך, חקירת הפרשה הועברה לאנשי המנהל לאכיפת הסמים (DEA).

קונור הופור, בכיר במשרדי ה-DEA באזור מפרץ סן פרנסיסקו, סבור שהרננדז מעורב בהברחת סמים עבור כנופיות אלימות: "אנחנו יודעים לומר שסם זה - קריסטל מת' - נמכר לפי הפאונד והמחיר נע בין אלפיים ל-3 אלף דולר כאן באזור שלנו. כלומר, השווי של הסמים שנתפסו נע בין 266 אלף דולר ל-400 אלף דולר".

פרטים נוספים על החשוד טרם פורסמו, אך במשרד התביעה הפדרלית דורשים שלא לאפשר להרננדז להשתחרר בערבות. אם יורשע בכל המיוחס לו, הרננדז צפוי להישלח לעד ארבעים שנה בבית הכלא ולהידרש לשלם קנס של עד 5 מיליון דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE