הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכוכב פוטבול שהרוויח 40 מיליון דולר לאנס מורשע בדרך לעשור וחצי בכלא: סיפורו של קלן וינסלו
בשבוע שעבר בית המשפט בסן דייגו קבע כי וינסלו יישלח ל-14 שנות מאסר בעקבות האונס של חמש נשים, לרבות חסרת בית. מדובר בשחקן פוטבול ששיחק במשך עשור ב-NFL, ובנו של חבר היכל התהילה של הליגה

קלן וינסלו השני, שחקן פוטבול ששיחק במשך עשור ב-NFL ובנו של חבר היכל התהילה של הליגה, נידון בשבוע שעבר ל-14 שנים בכלא, וזאת לאחר שהורשע בחמישה מקרי אונס מזעזעים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משמאל: וינסלו בעת ששיחק בקבוצת טמפה ביי באקנירס. מימין: לאחר מעצרו לפני כשלוש שנים (צילום: Getty Images / AP)

 

ביום רביעי האחרון התקיים הדיון המכריע בבית המשפט במחוז סן דייגו, במהלכו וינסלו קיבל את עצת עורכי דינו ובחר שלא לומר מילה לפני מתן גזר הדין.

לעומת זאת, השופט בליין באומן דווקא לא חסך במילים: "ניתן לתאר אותך באמצעות שתי מילים בלבד", השופט אמר לווינסלו, "ומילים אלו הן 'טורף מיני'".

וינסלו בן ה-37 שיחק בליגת הספורט הפופולרית בעולם עד 2013, והוא הרוויח יותר מ-40 מיליון דולר במהלך עשר שנותיו בליגה. בשלב מסוים הוא אף זכה לתואר המכובד "בעל השכר הגבוה ביותר בתפקידו".

תקופת המאסר - 14 שנים - הינה המקסימלית שניתן היה לגזור על וינסלו במסגרת הסדר טיעון שעליו חתם, ושבמסגרתו הוא הורשע באונס באלימות, אונס של אישה חסרת הכרה, תקיפה במטרה לבצע אונס, חשיפה מגונה וקיום יחסי מין בציבור. הסעיף הראשון - אונס באלימות - הוגש בעקבות התקרית המזעזעת שבה תקף ואנס חסרת בית בעיר אנסיניטאס.

"אתה בחרת את הקורבנות שלך בזהירות, חיפשת נשים פגיעות בשל גילן או לאור מקום מגוריהן, מתוך תקווה שזה יעזור לך להימנע מהעמדה לדין", גער השופט.

כאמור, וינסלו בחר שלא למסור דברים במהלך הדיון בשבוע שעבר, אולם הוא כן אמר ש"בעתיד אני בהחלט מתכוון לספר את הצד שלי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE