הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיילור סוויפט יוצאת נגד נטפליקס: ״אולי נפסיק להשפיל נשים?״
על אף ששיתפה פעולה בעבר עם ענקית הסטרימינג, כעת, כוכבת הפופ הבינלאומית, טיילור סוויפט, החליטה לשבור שתיקה ולצאת נגד הסדרה החדשה מבית נטפליקס ״ג׳יני וג׳ורג׳יה״, לאחר שבפרק סיום העונה, מזכירים אותה באור לא חיובי במיוחד

במרכז העלילה של הסדרה החדשה מבית נטפליקס ״ג׳יני וג׳ורג׳יה״, עומדת אמא צעירה, חד הורית, אשר מגדלת את ילדיה לבד. נשמע שגרתי עד כה, אך בפרק האחרון לעונה, ההפקה לא פספסה הזדמנות לעשות בדיחה, כשהיא על חשבון לא אחרת מאשר הזמרת טיילור סוויפט. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בפרק אשר חותם את העונה, האם והבת נקלעות לויכוח סוער, במהלכו הבת אומרת לאימה: ״את עוברת בין גברים מהר יותר מטיילור סוויפט״. העקיצה הצינית והספק משעשעת לא ממש הצליחה לשעשע את סוויפט, אשר בשנים האחרונות משתדלת להתנער מהתדמית שהתקשורת יצרה לה  כמי שמחליפה בני זוג בתדירות גבוהה. 

סוויפט פרסמה פוסט בו היא משתפת את 88 מיליוני העוקבים שלה: ״היי ג׳יני וג׳ורג׳יה, 2010 צלצלה והיא רוצה את הבדיחה הסקסיסטית שלה בחזרה. אולי פשוט נפסיק להשפיל נשים?״. כידוע, טיילור נמצאת במערכת יחסים רצינית למעלה מ-4 שנים, כך שהבדיחה, אכן לא רלוונטית במיוחד. 

כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה הזמרת טיילור סוויפט מתקשה לקבל בדיחות ״על חשבונה״, כאשר בשנת 2013, במהלך טקס גלובוס הזהב, מנחי הטקס הפצירו בסוויפט כי תתרחק מבנו של מייקל ג׳יי, על מנת שלא תשבור את ליבי. גם אז, כתבה סוויפט תגובה זועמת: ״קיים מקום מיוחד בגיהנום עבור נשים אשר לא עוזרות לנשים אחרות״. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE