הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קרב הגירושים נמשך: קניה ווסט עשה ויתור משמעותי עבור קים והילדים
פרשת הגירושים של קים קרדשיאן וקניה ווסט לא מפסיקה לעורר כותרות. כעת, מסתמן כי הראפר קניה ווסט מוותר על האחוזה המפוארת אשר השניים בנו, זאת על מנת לאפשר לקים להמשיך ולגור שם יחד עם הילדים

הגירושים של כוכבי הענק, קניה ווסט וקים קרדשיאן, ממשיכים להעסיק את העולם כולו. כידוע, השניים שווים מיליוני דולרים ביחד, וגם בנפרד. כעת, לפי הדיווחים, קניה ווסט ויתר על האחוזה המפוארת של השניים, אשר ממוקמת בשכונת ״היידן הילס״ היוקרתית. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האחוזה שווה עשרות מיליוני דולרים, וקניה ווסט בעצמו עיצב אותה. מקורב לזוג סיפר כי הויתור של קניה נבע מתוך כוונה כי הילדים לא יצאו מהשגרה שלהם, וישמרו על חייהם כפי שהם מכירים. עדיין לא ברור באופן רשמי היכן קניה הולך להשתכן, אך על פי אותו מקורב, מסתמן כי הראפר ישוב אל החווה בה הוא מתגורר בחודשים האחרונים, וישקיע את רוב זמנו ביצירת מוזיקה חדשה. 

כזכור, רק לפני מספר שבועות נודע כי קים קרדשיאן הגישה באופן רשמי את כל מסמכי הגירושים לבית המשפט המקומי אשר בלוס אנג'לס. נראה כי קים הולכת להיות המרווחת העיקרית בפרשת הגירושים המתוקשרת ביותר בביצה בשנים האחרונות, כאשר קניה יאלץ לעשות לא מעט ויתורים נוספים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE