הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נקמה מבית המלוכה? אחד מעובדי הארמון חושף: ״מייגן התעללה בעובדים והביאה לפיטורם״
נראה כי הנקמה מצד ארמון המלוכה לא איחרה להגיע, וימים ספורים לפני שישודר הראיון השערורייתי של הנסיך הארי ומייגן, עובד מהארמון חושף כי הדוכסית לשעבר התנהגה באופן בלתי ראוי כלפי שני עוזרים אישיים בארמון

נראה שהזוג המלכותי, הנסיך הארי ומייגן מרקל, נמצאים בצרות. לאחר התגובות החריפות של המלכה אליזבת׳ והנסיך וויליאם בנוגע לראיון החושפני שעתיד להתפרסם ממש בעוד מספר ימים, כעת מסתמן שהאש לא בדיוק הולכת ודועכת. כזכור, הארי ומייגן לא ביקשו אישור להתראיין מבית המלוכה, ולפי הדיווחים, הראיון עתיד להיות חושפני במיוחד, ולגלות לא מעט פרטים לא מחמיאים על בית המלוכה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, נראה כי בית המלוכה לא מפספס הזדמנות להמשיך ולנסות לעמוד בדרכם של הארי ומייגן, כאשר אחד עובדי הארמון הגיש תלונה נגד מייגן מרקל, בו הוא חושף כי שלושה עובדים עברו התעללות מצידה. המקרה התרחש בשנת 2018, מה שמבליט את העובדה כי הכל עניין של טיימינג. 

העובד המדובר, ג'ייסון קנאוף, אשר עבד בזמנו במחלקת התקשורת של הזוג, חושף כי מייגן גירשה שני עוזרים אישיים מהארמון, ואף ערערה על אמונו של עובד נוסף. ״אני חושש מהתנהגותה המתעללת של הדוכסית, שהצליחה לסלק לא פחות משני עובדים מהארמון. ההתנהגות שלה בהחלט לא ראויה״ כתב במכתב. 

לפי מקורות מבית המלוכה, לאחר שליחת המכתב, הנסיך הארי ניסה לפנות לקנאוף, וביקש לא לפרסם את המכתב המדובר מחוץ לארמון. הנסיך הארי מצידו, מכחיש כל קשר לדבר, ואף סבור כי מדובר במסע הכפשה מכוון, מהסוג הנמוך, שכל מטרתו היא להציג אותו ואת אשתו באור שלישי, לקראת הראיון אצל אופרה ווינפרי. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE