הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חבר חדש במשפחת קרדשיאן: כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן אימצה חיית מחמד מפתיעה במיוחד
כשזה מגיע למשפחת קרדשיאן, ברור שחיית מחמד לא יכולה להיות רגילה. כוכבת הטראש שיתפה את מיליוני העוקבים שלה כי לאחרונה צירפה חברה חדשה למשפחה, לטאה העונה לשם ספיד

קים קרדשיאן צירפה למשפחה חברה חדשה, לטאה קטנה וחביבה. ואם זה לא מוזר מספיק, מסתבר כי החברה החדשה למשפחה זכתה גם בסטיילינג אישי, קולקציית בגדים מיוחדת עבורה, ואיך לא, תכשיט יוקרתי.  מי שמרוצה במיוחד מכל הסיפור הזה היא נורת׳, בתה הבכורה של קים, שקיבלה את הלטאה כמתנה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאמור, קים קרדשיאן מיהרה לשתף את מיליוני העוקבים שלה וכתבה: ״תכירו את החברה החדשה במשפחה: ספיד. לא תכננתי לאוהב אותה כמו שאני אוהבת אותה, אבל היא לגמרי הצליחה לגבור עלי. ספיד הייתה שייכת לחברה שלי, אליסון. היינו הבייביסיטר שלה במשך  כמה ימים, אבל עכשיו זה ברור, היא לא עוזבת״. 

כוכבת הטראש לא שכחה להתייחס לקולקציית הבגדים המיוחדת עבור ספיד וכתבה: ״ספיד עברה מהפך בהתאמה אישית עם  עם SKIMS Cosy, ואפילו קיבלה תכשיט של  Lil Uzi. נורת׳ והיא הולכות לכל מקום ביחד, זה מתוק!״ 

כזכור, אמש נודע כי קים קרדשיאן צפויה לרשת את אחוזת הפאר אשר היא וקניה ווסט בנו ביחד, על מנת לשמור על תחושת היציבות של הילדים. שוויה של האחוזה מוערך ב-60 מיליון דולר, זאת לאחר שרכשו אותה ב-20 מיליון דולר בלבד. 



החברה החדשה במשפחה: הלטאה ספיד 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE