הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקנית קמרון דיאז: ״היום אין כל סיכוי שאבלה 14 שעות על הסט״
בשנה האחרונה קמרון דיאז עברה לא מעט. היא הפכה לאמא לראשונה בחייה, פרשה מקריירת המשחק שלה, ולאחר זמן קצר, הסתייגה מההצרה שלה ואמרה שאין לדעת מה העתיד יביא עימו. כעת, חושפת השחקנית הבינלאומית כי לא תסכים יותר לבלות עשרות שעות על סט הצילומים

קמרון דיאז (48) היא ללא ספק אחת השחקניות האהובות ביותר בתעשייה. עד לפני מספר שנים, יכלה השחקנית לדרוש את השכר הגבוה ביותר, וכמעט לקבל כל תפקיד שרק תרצה. אך לאחר שהפכה לאמא, החליטה השחקנית להודיע באופן רשמי, כי היא פורשת מקריירת המשחק שלה. ובאמת מאז, דיאז נמצאת מתחת לרדאר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, נראה שדיאז חוזרת לעצמה, ואומרת כי ההצהרה שלה על פרישה ממשחק הייתה פזיזה מדי. ״אף פעם אל תגידי אף פעם״ מסכמת השחקנית. כזכור, לפני קצת יותר משנה, הפכה קמרון דיאז לאמא בפעם הראשונה בחייה, כשהיא בת 47. 

נראה שהאמהות הביאה איתה לא מעט תנאים, כאשר לאחרונה הצהירה השחקנית כי לא תהיה מוכנה יותר לבלות עשרות שעות על סט צילומים. האם זה אומר שדיאז מתכננת לעשות קאמבק חגיגי? האם יש סרט עתידי באופק? עוד לא בדיוק ברור, אך ללא ספק, יש מקום לתקווה. 

כזכור, דיאז הצהירה לפני שנה: ״עכשיו זה הזמן שלי. אני לא חייבת כלום לאף אחד. אני לא מעוניינת לשחק יותר. אני חיה את חיי. נתתי לציבור חצי מחיי, ונראה לי שזה בסדר שאני לוקחת זמן לעצמי, לסדר את הדברים מחדש״. 

דיאז נשואה לבעלה, הגיטריסט בנג'י מאדן,מאז שנת 2015, אותו היא הכירה באמצעות חברתה, ניקול ריצ׳י, אשר נשואה לאחיו התאום של מאדן.  



דיאז ובעלה, בנג'י מאדן

16% לא
84% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE