הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יומיים לאחר "אירוע הירי הממוקד" בבית ספר בארה"ב: נקבע מותו של נער בן 15
במשך 48 שעות הרופאים בארקנסו נלחמו על חייו של הנער, שנורה ע"י תלמיד אחר בבוקר יום שני האחרון, אולם בשעות הערב המוקדמות של יום רביעי נקבע מותו; היות שכעת הוא צפוי לעמוד לדין באשמת רצח, גוברים הקולות הקוראים להעמיד לדין את הנער היורה כבגיר

נער בן 15 אשר נורה מוקדם יותר השבוע בבית ספרו ונפצע באורח אנוש, הלך לעולמו אמש (רביעי), כך על פי המשטרה המקומית במדינת ארקנסו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית הספר בו התרחש הירי מוקדם יותר השבוע בארקנסו

 

כזכור, הירי התרחש בחטיבת הביניים 'ווטסון צ'אפל' בעיר פיין בלאף, כ-60 ק"מ דרומית לעיר הגדולה במדינה ליטל רוק, בבוקר יום שני האחרון. 

בהודעת המשטרה נמסר כי הירי התרחש במהלך הפסקה - בעת שמאות תלמידים הסתובבו במסדרונות בית הספר: "זה לא ירי אקראי, אלא אירוע מכוון וממוקד", הסביר סגן דיוויד לה-פלור ממשטרת פיין בלאף.

הנער - שבהמשך זוהה כדיילון בורנט - פונה לבית החולים במצב קשה, ולמרות המאמצים של הרופאים מותו נקבע אמש, דקות ספורות לפני השעה שש בערב: "מחשבותנו ותפילתנו עם משפחתו וחבריו", נמסר מהנהלת בית הספר.

מיד לאחר הירי, החשוד - גם הוא נער בן 15 - נמלט מבית הספר, אולם המשטרה הצליחה לאתרו בעזרת כלבי גישוש בתוך כחצי שעה. לה-פלור הסביר שהנער, ששמו לא פורסם בשלב זה, היה חמוש בעת שאותר, אך הוא לא התנגד למעצר. בנוסף, חוקרי המשטרה עדיין מנסים לייחס מניע למעשיו.

 

קורבן הירי, דיילון בורנט, לצד זירת האירוע

 

עוד לפני מותו של בורנט, בית המשפט קבע כי החשוד יכול להשתחרר בערבות בגובה מיליון דולר, אולם כעת - כאשר לפי ההערכות בשעות הקרובות כתב האישום 'ישודרג' לרצח - ספק אם הנער ישוחרר. עם זאת, לא ברור אם בכוונת הרשויות להעמידו לדין כבגיר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE