הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן: "אנשים ממוצא הודי הם בכל מקום, הם משתלטים על אמריקה"
התבטאות מוזרה של ביידן שנועדה כביכול להחמיא למהנדס הודי-אמריקני במרכז הפיתוח של נאס"א אך שמאוד ייתכן והביכה אותו, ואת הקהילה ההודית-אמריקנית כולה

ג'ו חזר.

הנשיא ביידן הביא ביום חמישי את אחת ההערות המוזרות ביותר מאז הושבע כאשר אמר למהנדס תעופה וחלל הודי-אמריקני כי מהגרים מתת היבשת "משתלטים" על ארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"זה מדהים. אמריקאים ממוצא הודי משתלטים על המדינה - אתה, סגן הנשיא שלי, כותב הנאומים שלי", אמר ביידן לסוואטי מוהאן, ראש מערך ההנחיה והבקרה של נאס"א האחראי לנחיתת רכב המאדים.

ביידן עשה את המאמץ לכאורה לעדן לטובה את הדברים כשאמר כי המגוון בארה"ב מאפשר שיפור של "כל תרבות בודדת" בארה"ב.

"אחת הסיבות לכך שאנחנו מדינה כל כך מדהימה היא שאנחנו מדינה כה מגוונת. אנו מביאים את המיטב מכל תרבות בודדת בעולם, כאן בארצות הברית של אמריקה, ואנחנו נותנים לאנשים אפשרות לתת לחלומות שלהם להתקדם". ביידן, 78, סיכם את דבריו בצורה מוזרה, כשהגדיר את עצמו כ"קרוב משפחה עני ... כשאני מוזמן, אני מופיע".

"אז תהיו זהירים. אתם מכירים את קרובי המשפחה העניים, הם מופיעים. הם נשארים יותר ממה שהם אמורים. אני אחד מאותם חבר'ה", אמר.

כמועמד לנשיאות בשנה שעברה, נאבק ביידן בהתבטאויות שנויות במחלוקת על מיעוטים אתניים.

בחודש מאי, אמר לבוחרים שהם "לא שחורים" אם הם תומכים במועמד שאינו הוא.

הוא אמר באוגוסט כי השחורים הם הוגים פחות מגוונים מההיספנים.

אמה של סגן הנשיא קמלה האריס נולדה בצ'נאי, הודו, והיא סגן הנשיא הראשון שאינו לבן מאז האינדיאני-אמריקני צ'רלס קרטיס, שהחזיק בתפקיד בין השנים 1929 ל-1933.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE