הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סרט אימה בניו יורק: דיירת הזיזה את מראת השירותים וגילתה חור עצום שהוביל לדירה מסתורית
סמנטה הרטסו סבלה מאוויר קר שנכנס לחלל הבית. בדיקה קצרה איתרה את המקור לכך. ואז כשהחליטה להעמיק בנושא, היא נדהמה למצוא דירה שלמה לא מאוכלסת ותיעדה את הכל באפליקציית הטיק טוק

סרטוני טיקטוק של תושבת ניו יורק הפכו השבוע לוויראלים ברשת, במהלכם היא תיעדה כיצד חשפה מאחורי המראה בחדר השירותים, דירה סודית.

במסגרת הסרטונים, ארבעה במספר, סיפרה התושבת, סמנטה הרטסו, כי הכל החל לאחר שהיא ניסתה להבין מה מקור האוויר הקר שנכנס מאזור השירותים לתוך חלל דירתה במנהטן. כאשר הבינה שאותו המקור נמצא מאחורי מראת השירותים, היא הסירה אותה מהקיר. 

רק אז גילתה לתדהמתה חור גדול בקיר אשר הוביל לחדר חשוך, במה שהזכיר סצנה מתוך סרט אימה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הרטסו הוסיפה כי לא נתנה לחשש לעצור אותה והחליטה לעבור מבעד לאותו חלל פנימה: "הסקרנות הרגה את החתול וגם עמדה להרוג אותי, אבל פשוט לא יכולתי להרשות לעצמי לא לדעת מה מסתתר מאחורי חדר השירותים שלי". 

בעקבות זאת הרסטו תיעדה עצמה נכנסת דרך החור כשהיא עוטה על פניה מסכה, על ראשה פנס, ובידיה פטיש, כל זאת לנגד עיניה המשתהות של שותפתה לדירה. 

"השותפה שלי חשבה שאני בוודאות הולכת למות". כשהיא לבסוף חדרה פנימה לאותו חלל מסתורי, הטסו מצאה שם דירה שלמה, לא מרוהטת (ולשמחתה) גם לא מאוכלסת, כאשר על הרצפה היו מושלכות שקיות זבל וגלילי נייר טואלט.

לאחר שסיימה לחקור את התגלית המסתורית, היא חזרה לדירתה וכאמור, שיתפה את התיעוד ברשת הטיקטוק. כ-10 מיליון צופים חזו בסרטונים עד כה. לדבריה היא עדיין לא יצרה קשר עם בעלי הנכס אך כבר ביקשה מהנהלת הבניין לטפל בחור שבקיר. 

 

 

מקרה דומה דווח בחודש ינואר האחרון לבני זוג בפיניקס שהתגוררו קרוב לשנה בדירה כשהם לא יודעים שהמראה בקיר חדר השרותים היא למעשה דו כיוונית ומאחוריה ישנם חיבורי מצלמה. 

בסרטון שעלה גם כן לטיק טוק וזכה למיליוני ציפיות, סיפרה אנאבל מיקלסון שנחשפה לתגלית המוזרה והדי מדאיגה לאחר שידיד קרוב שלה אמר לה "אני חייב להגיד לך, לדעתי זו מראה שעובדת לשני הכיוונים". 

כתוצאה מכך, החליטו מיקלסון ובן זוגה להתחיל ולשבור את הקיר ומיד הם הבינו שהמראה לא ניתנת להזזה בכזאת קלות. "כשהסרנו את החלק האחרון, הייתי המומה. היה שם ארון אמבטיה וברזים. זה ממש לא מה שצפיתי לו כשחשבתי שנראה רק יסודות של קיר". 

לדברי בני הזוג, הם מצאו כעשר מצלמות ברחבי הבית, אך לאחר שבדקו אותן, גילו כי אינן פעילות. 

 

מיקלסון הוסיפה אז כי היא אינה יודעת למטרת מה שימש אותו אזור סמוי, אך "מערכת מצלמות שמתעדת פעילות בתוך חדר שירותים יכולה להעיד על כוונה אחת בלבד, וכאשה זה לא דבר פשוט לעיכול ולכן יש לנקוט בכל משנה זהירות".

בהמשך היא סיפרה כי משיחות עם שכנים הבינה שהדייר הקודם בבית היה ראש קרטל סמים אשר לדבריהם נהג לקיים במקום מסיבות ללא הפסקה. הם הוסיפו כי המצלמות הרבות מסביב לבית נועדו לאבטחה ועבור זיהוי והכנסת אורחים אליו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE