הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שי נאבק בשודדים החמושים במסעדה בבוורלי הילס: כעת הוא מציע 50 אלף דולר כדי לקבל בחזרה את שעונו
קורבן השוד האלים במסעדת אל פסטיו הוא הישראלי שי בלחסן, שסיפר כיצד "ישבתי ולפתע ראיתי את אחד מהם רץ לעברי עם אקדח". לדבריו, הוא נאבק בהם והצליח להשתלט על כלי הנשק, אך השלושה הספיקו לברוח. כעת הוא מציע פרס כספי ומסביר: "זה שעון מאוד מאוד נדיר, מי שינסה לרכוש את זה יבין מיד שזה נגנב במסעדה"

כיממה בלבד עברה מאז תקרית הירי והשוד במסעדת 'אל פסטיו' היוקרתית בבוורלי הילס, ונדמה כי בכל כמה שעות מתגלים פרטים חדשים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורבן השוד, שי בלחסן, והשעון שנגנב ממנו

 

כעת נחשף כי קורבן השוד, שממנו נגנב שעון של חברת ריצ'רד מיל שעלותו נאמדת בלפחות 400 אלף דולר, הוא ישראלי בשם שי בלחסן.

כזכור, אתמול (חמישי) בסביבות השעה 2:30 בצהריים שלושה גברים פרצו למסעדת Il Pastaio, בפינת הרחובות נורת' קניון וברייטון, ודרשו לקבל את שעונו של בלחסן. שלושת החשודים הצליחו להימלט עם השעון היקר, ובמהלך המאבק שלהם עם הסועדים הם ירו באישה שישבה בשולחן. היא נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים.

בשיחה עם העיתון לוס אנג'לס טיימס, בלחסן סיפר על רגעי האימה שעברו עליו במסעדה: "ישבתי שם ולפתע ראיתי את אחד השודדים רץ לעברי תוך כדי שהוא שולף אקדח מהמעיל. הוא תפס אותי ממאחור והחל לחנוק אותי, תוך כדי שהוא מצמיד את האקדח לראש שלי. במקביל, שני החברים שלו גם נכנסו לפעולה. אחד מהם התחיל למשוך את היד שלי, והשני זינק לעבר השעון שלי".

עוד סיפר בלחסן שהוא לא היסס להיאבק בחזרה: "תפסתי את האקדח עם שתי הידיים וזרקתי [את החשודים] לקרקע. בסוף האקדח היה אצלי, והם ברחו". כאמור, במהלך התקרית אישה נורתה, וכעת מסתבר שזה קרה בזמן שבלחסן נאבק כדי להשיג את האקדח. 

 

הכאוס הגדול שנרשם אתמול מחוץ למסעדה בבוורלי הילס

 

עוד מסר בלחסן שמדובר בשעון נדיר ביותר של חברת ריצ'רד מיל ("RM 11-03 Flyback Chronograph") ששווה חצי מיליון דולר, ולכן הוא מציע כעת פרס כספי בגובה 50 אלף דולר בתמורה להחזרתו.

לדבריו של בלחסן, ספק אם הגנבים יצליחו למכור את השעון בקרוב: "זה שעון מאוד מאוד נדיר, ואני מאמין שאם [הגנבים] ינסו למכור אותו, אותו רוכש פוטנציאלי יבין שמדובר בשעון שנגנב במסעדה בבוורלי הילס", הוא סיפר.

כפי שדיווחנו מוקדם יותר היום, החיפושים אחר שלושת החשודים נמשכים, אולם מסתבר שזו ממש לא הפעם הראשונה שתקרית מסוג זה מתרחשת. למעשה, פחות מ-24 שעות לפני הירי ב-Il Pastaio שוטרי משרד השריף הוזעקו לווסט הוליווד, וזאת לאחר ששלושה גברים תקפו אישה באיומי אקדח, וגנבו ממנה שעון יקר ותיק של לואי ויטון.

יממה אחת קודם לכן נרשמה תקרית דומה, הפעם באזור בוורלי גרוב, כאשר שלושה חמושים שדדו שתי נשים ונמלטו עם תכשיטים יקרים. אם לא די בכך, כחודש ימים קודם לכן אירעה תקיפה לאור יום בשד' מלרוז, כאשר גבר נשדד באיומי אקדח ונלקח ממנו שעון רולקס יקר.

במשטרה ממשיכים לחקור את כלל האירועים הללו, אך עד כה לא התקבלה הודעה רשמית על כך ששלושת החשודים במעשי השוד הם אלו שעומדים מאחורי הירי אתמול.

 

האישה שנורתה ב-Il Pastaio, אתמול בבוורלי הילס

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE