הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא תאמינו כמה כסף מייגן והארי קיבלו תמורת הראיון אצל אופרה ווינפרי - ולמה הדובר של הזוג מכחיש שקיבלו את הסכום?
עשו קופה: כמה שעות עבודה של הזוג המלכותי לשעבר הניבו לחשבון הבנק שלהם מיליוני דולרים שיכולים לסדר את חייכם וחיי משפחתכם להרבה מאוד דורות, ככה זה שאתם האייטם הלוהט בעולם

הראיון של הנסיך (לשעבר!) הארי ושל הדוכסית (לשעבר גם כן) מייגן מרקל עשה הרבה גלים, אך דבר אחד לא סיפרו - כמה כסף הוא הכניס לזוג המלכותי לשעבר.

על פי הדיווחים, רשת CBS שילמה יותר מ-7 מיליון דולר עבור הזכויות לשידור הראיון "המספר את הכל" המיוחל שנתנו השניים לאופרה ווינפרי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הראיון בן השעתיים, יתפרסם לשידור מחר, יום א' בשעה 20:00 בערב שעון ניו יורק.

 

רשת CBS רכשה את הזכויות המשתלמות, ואם תשאלו כיצד הרשת מרוויחה בדיוק מהראיון היקר להחריד. אז מסתבר כי הרשת גובה כ-325,000 דולר עבור כל 30 שניות של זמן פרסמות מסחרי במהלך הראיון. במקביל נראה כי חברת 'הארפו הפקות' של אופרה ווינפרי עצמה, יכולה גם להעניק רישיון לשידור הראיון בשווקים בינלאומיים בערוצי הטלוויזיה של מדינות שונות ברחבי העולם.

עם זאת, הדובר של הזוג אמר באופן מסתורי למדי לעיתון ה'וול סטריט ג'ורנל' כי "בני הזוג לא קיבלו תשלום על הראיון" - בהחלט הצהרה מוזרה

בקטע מהראיון ששודר בתכנית ''יום שישי של CBS הבוקר", מרקל אמרה לווינפרי שהיא מרגישה "משוחררת" לדבר בעד עצמה לאחר שנאלצה לדחות את בקשתה הראשונית של מארחת הטלוויזיה מכיוון שלא "הורשתה" לדבר איתה.

הראיון המיוחד יהיה הראיון הראשון שהעניק הזוג ושישודר בטלוויזיה מאז שהשניים עזבו את ארמון בקינגהאם בפתאומיות בשנה שעברה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE