הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"סין החליטה להכריח את כל הבאים בשטחה לעבור בדיקת ספוג אנאליות כנגד קורונה או לספק דגימות צואה"
חדשות דוחות ומזעזעות במיוחד ממקור הקורונה העולמי: ממשלת סין מכריחה את כל הבאים הבינלאומיים בשדות התעופה של שנחאי ובייג'ניג וסביר להניח שגם באלו האחרות לעבור סדרת בדיקות דוחה במיוחד

סין הופכת בדיקות ספוג אנאליות של COVID-19 לחובה עבור כמעט כל הנוסעים הבינלאומיים המגיעים לשטחה למרות הטענות והתלונות כי הנוהל משפיל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע דיפלומטים אמריקנים, ואזרחים יפניים נאלצו לעבור את הבדיקות הפולשניות, אך עתה לא רק הם, אלא כל הנוסעים המגיעים לשדות התעופה בבייג'ינג ובשנגחאי יאלצו לעבור אותם לפני שיורשו להיכנס למדינה שממנה יצא הנגיף לכתחילה.

למרות האופי המשפיל של ההליך, רשויות הבריאות הסיניות טוענות שהוא יעיל יותר בזיהוי COVID-19 מאשר ספוגים באף.

"אותו הליך חל על מבקרים שהגיעו ממדינות בהן מקרי COVID-19 גבוהים או שנבדקו חיוביים עם הגעתם", מדווח ה-IB Times.

"אם אדם מראה סימפטומים של שלשול, עליו לעבור גם בדיקה ספוגית אנאלית". אך מתברר כי לנוסעים יש חלופה, אם הם לא רוצים לעבור את ההליך הרי שמציעים להם חלופה בה הם יכולים לספק דוגמאות של צואה במקום זאת, הליך שהוא משפיל גם כן, אך אולי פחות, תלוי כמובן לפי הדיספוזיציה התרבותית, והרגישות של הנוסע.

"אם אנשים לא מכירים את הנוהל לביצוע בדיקת ספוג אנאלית, העובדים שלנו יעזרו להסביר כיצד זה ייעשה", אמר נציג המחלקה לבקרת המגיפה ברובע דאקסינג בבייג'ינג.

כפי שהדגשנו מוקדם יותר השבוע, טוקיו ביקשה מבייג'ינג להפסיק לבצע ספוגים אנאליים של COVID-19 לאזרחיה לאחר תלונות כי ההליך גורם ל"כאב פסיכולוגי".

כמו כן, פרסמנו דיווחים כי צוות דיפלומטי האמריקני נאלץ לעבור הליך זה, אף שבתחילה סין הכחישה זאת וטענה כי מדובר ב"טעות", לאחר מכן סין הודתה כי אכן ההליך התרחש.

בהתחשב בכך שהתקשורת והמנהיגים המערביים (מלבד טראמפ) שיבחו את סין על תגובתה לנגיף, שכללה בשלב מסוים ריתוך אנשים אל תוך בתיהם ורובוטים באוויר המורים לאנשים להיכנס לבתיהם, ניתן לתהות מדוע תהיה להם בעיה עם ספוגים אנאליים.

מי יודע אולי בקרוב ארגון הבריאות העולמי אף ימליץ לכל בני האדם לעבור את התהליך בכדי להגיע לתוצאות מדויקות יותר בכל רחבי העולם ולא רק בסין?

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE