הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מייגן מרקל מגיבה על הטענה כי התנהגה בבריונות לעובדי הארמון ומצליחה לעורר סערה
לפני מספר ימים, הגיעה לתקשורת תלונה של אחד מעובדי הארמון, כי הדוכסית לשעבר, מייגן מרקל, התנהגה באופן בלתי הולם לשלושה מעובדי הארמון. כעת, מרקל בוחרת להגיב, והתגובה שלה מצליחה להסעיר את בריטניה

הראיון הזוגי והחושפני של הנסיך הארי ומייגן מרקל צפוי להיות משודר היום. בשבועות האחרונים, עלו לא מעט טיזרים לרשת, בהם ניתן לראות חלקים מתוך הראיון. כעת, לאחר שעובד הארמון האשים את הדוכסית לשעבר כי התנהגה בבריונות כלפי עובדי הארמון, מייגן החליטה לצאת במסר ביקורתי וחריף במיוחד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בטיימינג מדויק משהו, כעת יוצא טיזר נוסף לראיון המדובר של הזוג המלכותי, בו מרקל לא חוסכת במילים, מגיבה על הטענות, ומצליחה להסעיר את בריטניה כולה. ״אני לא מבינה איך הם מצפים שנשתוק אחרי שהם ממלאים תפקיד פעיל בהנצחת שקרים לגבינו״ עונה מרקל לאופרה ווינפרי. 

מצד הארמון נמסר כי ההאשמות חמורות ומדאיגות, כאשר הם צפויים לזמן את העובדים מאותה התקופה, בניסיון לברר אודות האירוע, ולהפיק לקחים. ״לא נסבול ולא נקבל הטרדה במקום העבודה״ נמסר מבית המלוכה. עורכי הדין של הזוג המלכותי כינו את המקרה: ״מידע פוגעני ומטעה״, ואילו הדובר האישי של מייגן מסר: ״הדוכסית מצטערת על ההתקפה על אופייה, והיא נחושה להמשיך במשימתה, ולהוות דוגמא״.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE