הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקנית גבריאל יוניון: ״התמודדתי בחודשים האחרונים עם מחשבות אובדניות״
כוכבת ״מעודדות צמודות״ סיפרה לשחקנית גווינת׳ פאלטרו, במסגרת ועידה וירטואלית בנושא בריאות ונפש שערכה עבור עסק הלייף סטייל שלה ״Goop״, כי התמודדה עם סימפטומים קשים בעקבות כניסתה לגיל המעבר, ביניהם עלייה במשקל, מחשבות אובדניות ואיבוד זיכרון

גבריאל יוניון (48), אשר כולנו מכירים בעקבות הסרטים ״מעודדות צמודות״, ״בחורים רעים״, ״10 דברים שאני שונאת אצלך״, ״טיול בנות״ ועוד, חשפה לאחרונה במסגרת שיחה אינטימית עם השחקנית גווינת׳ פאלטרו כי בחודשים האחרונים סבלה מדיכאון ומחשבות אובדניות, זאת ככל הנראה, בעקבות כניסה מוקדמת לגיל המעבר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יוניון מספרת כי התסמינים היו שיבושים קשים בהורמונים. ״הרגשתי שאני יוצאת מדעתי. עליתי 10 קילו, התמודדתי עם מחשבות אובדניות. לא הצלחתי לחשוב כמו שצריך״. היא מספרת. החודשים הלא פשוטים הגיעו לשיאם כאשר עברה במוחה מחשבה אמיתית על התאבדות. ״בדצמבר נפלתי לתוך דיכאון עמוק. עד כדי כך, שבמהלך ויכוח קטן עם בעלי, במקום לפתור את זה כמו תמיד, שמעתי קול קטן בתוכי שאמר לי, הוא לעולם לא יבין אם לא תמותי״. 

״בגלל שכל חיי הייתי בטיפול, אני יודעת לומר שזו לא אני. להבחין בין הקולות״ הוסיפה יוניון. במהלך השיחה שלה עם פאלטרו, התייחסה גם למקרה אונס אשר עברה כשהייתה צעירה. ״היו לי לא מעט רגעים קשים בחיי, הראשון היה כאשר הייתי בת 19, אז נאנסתי במקום עבודתי תחת איומי אקדח״. התוצאה של אותו מקרה, כך היא מספרת, הייתה כישלונות רבים בקריירה, ובעיות במערכות יחסים. 

עם זאת, יוניון בוחרת לסיים בנימה אופטימית, ואומרת כי כל המקרים והקשיים אשר עברה גרמו לה להיות חזקה יותר, ומי שהיא היום. ״נולדתי מחדש בעקבות ההצלחות שלי״ היא מסמכת.  



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE