הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרגישים חסרי אנרגיה בבוקר? הנה 5 צעדים פשוטים שיעזרו לכם לשפר את המוטיבציה והערנות
אם גם אתם קמים בבוקר ללא אנרגיה, עייפים ומותשים, כנראה שזה תלוי במידה רבה באופן שבו אתם פותחים את הבוקר, או ליתר דיוק, באופן בו אתם מבלים את השעה הראשונה של הבוקר. באמצעות 5 צעדים תוכלו להפוך את הבוקר שלכם להרבה יותר אנרגטי

אין ספק כי השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד, בלא מעט מובנים. בעיקר, היא הצליחה להוביל ללא מעט שינויים מהותיים בשגרת היום שלנו. עכשיו, כאשר העולם כולו מנסה לחזור לשגרה, עלינו לגייס כוחות מחודשים, ולהתחיל מההתחלה. אחת הדרכים לעשות זאת, היא באמצעות קימה נכונה בבוקר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריכזנו עבורכם חמישה צעדים קלים ליישום, שיעזרו לכם להעלות את האנרגיה בבוקר וגם לשמור עליה במהלך כל היום:

 

1. לחכות עם הקפה 

רוב האנשים פותחים את הבוקר שלהם עם כוס קפה. ממש דקות ספורות לאחר הקימה. נראה לו שהקפה מעיר אותנו, ופותח לנו יום נוסף של עשייה. אך למעשה, לפי מחקרים אשר נעשו בתחום, נראה כי דווקא מים הם הדבר הראשון שרצוי לשתות בבוקר. הם מכניסים לחות לגוף, מה שעוזר לחמצן לנוע באופן אפקטיבי יותר בתוך הגוף, ולהגיע לאיברים והשרירים בצורה נכונה יותר. התוצאה? אנרגיה גבוהה יותר. בנוסף, בין שמונה לתשע בבוקר, רמת הקורטיזול בגוף עולה, כך שזה אומר שהגוף שלנו למעשה מתעורר לגמרי לבד. במילים אחרות, במידה ואתם שותים את הקפה שלכם בטווח השעות הזאת, אין לו כל השפעה. לכן, העדיפו לשתות את הקפה הראשון אחרי השעה תשע בבוקר. 

2. הניחו לנייד

רובנו קמים ישירות אל תוך הטלפון הנייד, בדרך כלל בלי לשים לב אפילו. למעשה, מדובר בשואב אנרגיה רציני. כאשר אתם מושיטים את היד לנייד שלכם על הבוקר, אתם נותנים למישהו או משהו אחר להכתיב לכם את התחושות הראשונות איתן אתם קמים, בין אם אתם נכנסים לרשת החברתית, או בודקים את החדשות. 

3. תנשמו 

סטרס, לחץ, מתחים, לכל אלו יש השפעות אדירות על הגוף שלנו. אחת מהן היא ירידה ניכרת באנרגיה. לכן, תנסו להתחיל את היום שלכם עם נשימות, אפילו כאשר אתם עדיין במיטה. כל מה שצריך הוא 15 דקות של נשימות, מתיחות, וסידור המחשבות, לפני שאתם מתחילים יום נוסף. כמו כן, נשימות עמוקות מפחיתות חרדה ולחץ, ועוזרות לשמור על תחושה של נחת ושלווה. 

4. תזוזו

לפעילות גופנית יש מגוון יתרונות לשיפור האנרגיה. היא משפרת את הריכוז, מרימה את האנרגיה, ועוד. נסו לפתוח את הבוקר שלכם עם פעילות ספורטיבית קצרה, גם הליכה בחוץ יכולה להספיק, או טיול עם הכלב. כך תוכלו לגשת למשימות היום באופן יעיל יותר. בנוסף, מחקרים רבים אשר נעשו בתחום מסבירים כי אנשים אשר זזים בבוקר, בעיקר בחוץ, יהיו מרוכזים ופעילים יותר למשך כל היום. 

 

5. לאכול נכון

מומלץ לאכול ארוחת בוקר אשר מורכבת מחלבונים ושומן, כך תוכלו לשמור על השובע שלכם, ועל רמת אנרגיה גבוהה במשך רוב היום. העדיפו לאכול את ארוחת הבוקר שלכם עד שעה וחצי מרגע הקימה. אם אתם זקוקים לבוסט אנרגיה מהיר ומיידי, תאכלו תמר או בננה, שיעניקו לכם מעט סוכר טבעי, וגם אשלגן אשר תורם לשיפור הערנות. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE