הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רובוקופ: "הוא עוקב אחרי בני אדם 24/7" - משטרת לאס-וגאס נעזרת ברובוט בגודל אנושי כדי להילחם בפשיעה באמצעות מעקב סביב השעון
כמו בסצנה מסרט עתידני כך יראו החיים של כולנו בקרוב כאשר רובוטים בגודל אנושי יסיירו ביננו לוודא שאף אדם לא עובר על החוק - בעצם, זו לא סצנה, זו המציאות בבירת ההימורים של אמריקה

זה היה בלתי נמנע שרובוטי האבטחה והשיטור יסיירו יום אחד בשכונות מוכות עוני ופשיעה מסביב לשעון כדי להבטיח שכולם מצייתים לכללים.

עתיד דיסטופי זה הופך למציאות עבור מתחם דירות אחד בלאס וגאס כאשר יצרנית הרובוטיקה נייטסקופ הציבה רובוט אוטונומי בגודל אנושי ליד דירה רועשת בצפון מזרח עמק לאס-וגאס.

מדובר ב"ווסטי" המסיירת בדירות באזור ליברטי וילג' ליד קרייג-רואד ושדרות לאמב מאז אוקטובר 2020.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ווסטי מעסיקה מערך מצלמות, ארבעה בסך הכל, יחד עם טכנולוגיית זיהוי פנים, יכולת קריאת לוחיות רישוי, אזהרות מילוליות, וקישורים לאינטרנט עבור קציני הביטחון האנושיים במקרה של אירוע חריג.

"זה מאוד שימושי בכמה דרכים", אמרה מנהלת מתחם הדירות כרמן באטיס.

"זה יכול לייעץ לאנשים כאשר הם מחוץ לבית בשעות העוצר, וארבע מצלמות הווידיאו נוטות לגרום לאנשים להימנע מכך. כשיש לנו דיווחי ונדליזם, נוכל לעבור על הסרטון ולקבל מסגרת זמן של מתי זה קרה. ויש כפתור שאנשים יוכלו לקבל עזרה אנושית במהירות במקרה חירום".

"אנשים לא רוצים להיתפס במצלמות ונמנעים מכך", אמרה באטיס

.

הנה הדיווח של חדשות KSNV 3 בלאס וגאס על 'רובוקופ' כשהוא מסייר במתחם הדירות

אזור ליברטי וילג' הוא אחד משלושת אזורי המגורים הגדולים בצפון מזרח לאס וגאס עבור שיחות 911, ורבים מהאנשים שם הם אמריקאים עניים ועובדים, הממוקמים באזור הידוע בפשע ובוונדליזם.

ווסטי זכתה להצלחה מסוימת במהלך החודשים האחרונים, שכן 911 שיחות ירדו והפשע אף הוא נמוך יותר.

באטיז אמרה, "יש לנו שמונה נכסים אחרים, ואנחנו נביא עוד רובוטים, ואפילו בווין היו אנשים באו לבדוק את זה". "לכל תושב הזכות לחיות בסביבה נטולת פשע, בטוחה ונקייה, ווסטי עוזרת לתרום לכך", אמרה.

פחות או יותר, חברות פרטיות שמנהלות מתחמי מגורים רב-משפחתיים נוקטות אוטומציה ובינה מלאכותית כדי להרתיע אלימות, גניבות ורציחות כשהעולם שלאחר המגיפה הופך למקום מסוכן יותר.

שינויים מגיעים גם לאזורי המטרו והעניים העובדים ירגישו מדוכאים יותר מכיוון שהאח הגדול ימשיך לעקוב אחר כל צעד שלהם דרך דרכים חדשניות כמו רובוטים אוטונומיים בגודל אנושי.

זה רק עניין של זמן עד שממשלות מקומיות ועיריות, ואפילו ממשלות מדינה יעסיקו צי של רובוטים אוטונומיים בגודל אנושי כדי לשמור על חוק וסדר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE