הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"יש לנו סוכנים בתוך ארה"ב": מיליציה שיעית עירקאית-איראנית באיום חמור על ממשלת ארצות הברית
"יש לנו אלפי גברים כמו עימאד מורנייה" שיגרה הקבוצה האנונימית באזהרה לרשויות האמריקניות והישראליות, תוך טענה כי יש לה סוכנים סמויים בתוך שטחי ארה"ב

ערוץ טלגרם המזוהה עם מיליציה שיעית הנתמכות על ידי איראן בעירק, פירסם כי יש לו תא של התנגדות עם יכולת לפגוע בכוחות אמריקאים בתוך שטחי ארצות הברית.

“ציר ההתנגדות כיום חזק מבעבר. תאי ההתנגדות שורשיים אפילו באמריקה ובבירתה", נכתב בפוסט שהפך ויראלי ברשתות החברתיות, כך על פי המכון לחקר התקשורת במזרח התיכון, שפרסם צילום מסך של ההודעה.

הפוסט, שכלל ארון מתים המכיל חיילים אמריקאים, נוצר על ידי Kawtheryoon.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הודעת ערוץ הטלגרם טענה גם פלגי טרור הקשורים לאיראן מתחזקים יותר ויותר וזוכים לתמיכה רבה בעוד הם קוראים לכוחות ארה"ב לסגת לא רק מעיראק, אלא גם מהמזרח התיכון לחלוטין.

כמו כן, נראה שהקבוצה מאיימת על ישראל. אליה התייחסה כ"אויב הציוני" ואמרה כי "יש לנו אלפי גברים כמו עימאד מורנייה”, בהתייחסם לראש המטה של ​​חיזבאללה בלבנון שחוסל על ידי ישראל.

"אל תחשבו שאתם והאמריקאים, על ידי הריגת קאסם סולימאני ואבו מהדי אל-מוהאנדיס, תשרדו את ייסורי ההתנגדות", הוסיפה ההודעה שהתייחסה למפקד כוח קודס האיראני, ולמפקד המיליציה העירקית השיעית, שנהרגו בתקיפה אווירית בינואר 2020 בידי כוחות הצבא האמריקני.

בשבוע שעבר הזהיר ביידן כי איראן אינה יכולה לפעול ללא עונש והזהיר את המדינה "להיזהר" כשנשאל איזה מסר הוא מעביר למדינה עם התקפות האוויר של ארה"ב בסוריה. "אתה לא יכול לפעול ללא עונש. היזהר", אמר ביידן לעיתונאים בטקסס.

ארצות הברית ביצעה ביום חמישי תקיפות אוויריות שאושרו על ידי ביידן כנגד מתקנים השייכים למיליציה הנתמכת על ידי איראן במזרח סוריה, בתגובה להתקפות רקטות נגד יעדי ארה"ב בעירק.

טהראן הכחישה כי עמדה מאחורי ההתקפות האחרונות, בין אם אלה בעירק, נגד ספינות במפרץ, או בין אם מדובר במתקפות על מתקנים סעודים בתימן.

ביום רביעי שוב שוגרו רקטות לעבר בסיס עירקי המחזיק כוחות בארה"ב, על פי גורמים אמריקניים ועיראקיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE