הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסכות עלו באש וכך גם תמונתו של ג'ו ביידן: מחאה יוצאת דופן בלב ארה"ב
בבוסי שבמדינת איידהו פעילים חברתיים המתנגדים למנדט המסכות הקיים בחלקים מסוימים של המדינה יצאו למול בניין הקפיטול כדי להפגין, הם עשו זאת בדרך מעט רדיקלית ומקורית

נראה כי סבלונתם של אמריקאים רבים להגבלות המסכות ברחבי ארצם מגיעה לקיצה.

כך לדוגמא במדינת איידהו שבה התאספו משפחות מחוץ לבניין קפיטול המדינה ביום שבת כדי למחות על הסגר וההגבלות שעדיין מיושמות באזורים רבים של המדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


למעלה ממאה חמישים איש התכנסו, כולל ילדים קטנים למול מדרגות גבעת בקפיטול בעיר 'בויס' כדי למחות על תקנות החירום של המושל בראד ליטל, כאשר כמה מהמשפחות נראו שורפות מסכות בהמוניהם.

המפגינים שרפו גם תמונה של ג'ו ביידן.

יש לציין כי המושל ליטל מעולם לא הטיל מנדט מסכת חובה ב'מדינת הג'ם', אך כמה מחוזות וראשי ערים הנהיגו מנדטים שונים של מסכות והגבלות אחרות של COVID.

מחוזות מסוימים הסירו את המנדטים שלהם בעוד אחרים נותרו, אך כאשר טקסס ומיסיסיפי הסירו את המנדטים שלהם ברחבי השבוע, הלחץ גבר על אזורים עם מגבלות לפתיחה מלאה.

בתוך כך ביקורת רבה נשמעה בחוגים שמאליים, כולל מביידן עצמו, על מושלי מדינות טקסס ומסיסיפי על הסרת המגבלות במדינות אלה, וזאת למרות תמיכת תושבי המדינות הדרומיות הללו בחזרה לשגרה.

ועתה אכן, נראה כי החזרה לשגרה מפתה גם תושבים במדינות דמוקרטיות כמו קליפורניה שהמושל שלה, גאווין ניוסום, החליט במהלך השבוע להקל על הוראות פתיחת העסקים ומתקני הבידור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE