הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היסטוריה: טקסס הכניסה כוחות אוויר, ים ויבשה בפריסה מלאה לפיקוח גבול - "אם ביידן לא יעצור את המשבר נפעל לבד"
הדמוקרטים מטפחים מדינת מהגרים בלב ארה"ב, אך למושל טקסס, גרג אבוט יש תכניות אחרות, ומבצע "כוכב בודד" יוצא היום לדרכו בגיבוי המשמר הלאומי של המדינה בעלת הגבול הארוך ביותר עם מקסיקו

מושל טקסס, גרג אבוט, הודיע ​​על הצבת כוחות המשמר הלאומי וחיילי מדינה כדי להגיב למשבר בגבול הדרומי ההולך וגובר.

המושל אבוט הכריז על מבצע "כוכב בודד" "כדי להילחם בהברחת אנשים וסמים לטקסס" ביום שבת.

הכוח ישלב את המחלקה לביטחון הציבור בטקסס (DPS) עם המשמר הלאומי, אמר אבוט שהורה על פריסת נכסי ביטחון גבול אווירי, קרקעי, ימי וטקטי לאזורים תחת איום גבוה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"המשבר בגבולנו הדרומי ממשיך להתדרדר בגלל מדיניות ממשל ביידן המסרבת לאבטח את הגבול ומזמינה הגירה בלתי חוקית", מסר המושל בהצהרה בכתב בערב שבת.

"טקסס תומכת בהגירה חוקית אך לא תהיה שותפה למדיניות הגבול הפתוחה הגורמת, במקום למנוע, משבר הומניטרי במדינתנו ומסכנת את חייהם של הטקסנים. אנו מגדילים את המשאבים ואנשי אכיפת החוק הדרושים להתמודדות עם משבר זה".

אבוט הוציא את צו הפריסה בעקבות פגישה עם הקולנל הראשי של ה-DPS בטקסס, סטיב מקראו.

השניים דנו באסטרטגיות להגברת הבטיחות והביטחון לאורך הגבול. ההודעה נובעת מגידול מאסיבי במעברי הגבול הבלתי חוקיים מאז נכנס ביידן לתפקידו בינואר.

 

מוקדם יותר השבוע הודיע ​​חבר הקונגרס הדמוקרטי הנרי קואלאר (D-TX) כי סוכני משמר הגבול תפסו כ-10,000 מהגרים בגזרת עמק הריו-גרנדה במהלך תקופה של שבעה ימים שהסתיימה ביום רביעי, כך דיווח 'ברייטברט טקסס'.

"אנחנו במרחק שבועות, אולי אפילו ימים, ממשבר בגבול הדרומי. חוסר מעש הוא פשוט לא אופציה", אמר חבר הקונגרס קואראר בהצהרה בכתב.

"מדינתנו אינה מוכנה כיום לטפל בזינוק של מהגרים באמצע המגיפה", והוסיף כי, "אני קורא לממשל ביידן להקשיב ולעבוד עם הקהילות בגבול הדרומי שמתמודדות עם נחשול המהגרים".

בברונסוויל, טקסס, נציגי העירייה אמרו כי שישה אחוזים מהמהגרים המשוחררים בתחנת האוטובוסים המנסים להשיג תחבורה לפנים ארה"ב נבדקים חיוביים ל- COVID-19.

פקיד בברונסוויל אמר כי אין להם סמכות למנוע ממי שנבדק חיובי לעלות לאוטובוסים ולנסוע לפנים ארה"ב.

עובד בתחנת האוטובוס המקומית אמר לפוקס ניוז כי הם לא יכולים לבקש מהנוסעים הוכחה לתוצאות בדיקת הנגיף לפני המעבר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE