הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד חשיפה סנסציונית של מרקל: "בני משפחת המלוכה פחדו שהתינוק יהיה בצבע עור כהה"
נראה כי הראיון של הזוג המלכותי עם אופרה ווינפרי מספק את הסחורה, בחשיפה מטלטלת הודתה מייגן מרקל כי אישיות בכירה במשפחת המלוכה הביעה חשש לגבי צבע עורו של בנם שעלול להיות כהה (מרקל היא חצי שחורה), הארי עצמו נראה נסער כשנשאל על השיחה

לאחר שגילתה לאופרה ווינפרי כי שקלה ברצינות להתאבד בשל יחס התקשורת הבריטית ובית המלוכה כלפיה, הדוכסית לשעבר פתחה תיבת פנדורה נוספת, וכואבת במיוחד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרקל חשפה ביום ראשון בלילה בראיון בפני גורו הטלוויזיה, כי בני משפחת המלוכה שוחחו עם הנסיך הארי על 'כמה צבע עורו של בנם עשוי להיות כהה', ואמרו כי ייתכן ואם יהיה כהה מדי ישללו ממנו התארים המלכותיים.

 

"היו גם חששות ושיחות לגבי כמה עורו יכול להיות כהה כשהוא נולד", אמרה מרקל לאופרה ההמומה, וסיפרה כי השיחות התנהלו בזמן שהיא הייתה בהיריון.

לטענתה, "כמה מבני משפחת המלוכה ניהלו שיחות עם הארי על הצבע הפוטנציאלי של עורו של ארצ'י".

 

אביה של מרקל ממוצא אירופאי ואימה (בתמונה) ממוצא אפרו-אמריקני.

כשנשאל על השיחה בהמשך הראיון, הארי סירב לפרט הרבה מעבר, אך מתברר כי מדובר במישהו מהמשפחה המלכותית, מרקל סירבה לחשוף את זהותו משום שמדובר יהיה ב"נזק בלתי הפיך לתדמיתו".

"את השיחה הזו אני לעולם לא אשתף, אבל באותה תקופה זה היה מביך, הייתי קצת המום", הוסיף הנסיך לשעבר הארי אשר אמר כי הדיון על "איך הילדים ייראו?" הגיעו "ממש בהתחלה" של מערכת היחסים שלהם.

ילדם הראשון של הדוכס והדוכסית מסאסקס, ארצ'י נולד במאי 2019.

בני הזוג מצפים לילדם השני, וחשפו כי זו תהיה ילדה ביום ראשון בערב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE