הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"טעות של פקידה": מצוד נרחב אחר חשוד ברצח ששוחרר בטעות מכלא רייקרז - "שחררו אותו עם מזומנים ומטרו-קארד לסאבווי"
כמו בסצנה מסרט דרמה, טעות של מנהלנית שלא הבינה שעונש המאסר ל-30 יום שנגזר על כריסטופר באג בעקבות התחצפות לשופט, היה רק קצה הקרחון לעומת העונש האמיתי שבגינו ישב במאסר בכלא המבודד ביותר באמריקה - "שיחררו אותו לרכבת התחתית עם מטרו-קארד ומזומנים"

חשוד ברצח שוחרר מכלא בעיר ניו יורק עקב "טעות פקידותית", כך על פי הדיווחים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גורמים רשמיים טוענים כי כריסטופר באג, בן ה-26, המסתובב נכון לעתה בחופשיות הינו "חמוש ומסוכן", כך על פי המידע הזמין נכון ל​​כתיבת שורות אלה.

על פי הדיווחים, באגס הוקפץ מהכלא המפורסם באמריקה "באי רייקרז", באישון ליל, של יום שלישי, לאחר יותר משלוש שנות מאסר בהמתנה למשפט בגין רצח שהתרחש בשנת 2018 בברוקלין, בעקבות טעות אנוש.

"באגז' חופשי ונחשב לחמוש ומסוכן כל כך עד שקציני התיקון הוזהרו שלא להתקרב אליו אלא להתקשר ל-NYPD", כך מדווח 'הניו יורק דיילי ניוז'.

מקורות מספרים ל"דיילי ניוז" כי על באגס הוטל עונש של 30 יום בגין ביזיון בית המשפט לאחר שאמר לשופט 'למצוץ את ה- ** שלי' במהלך דיון בחודש שעבר.

באותה עת באגס כבר הוחזק ללא ערבות בגין האישומים ברצח, אך שוחרר מהכלא לאחר השלמת תקופת 30 הימים, מכיוון ש"העונש הוגדר בטעות כגורם הסופי בתיק הרצח שלו - ועובדי הכלא שעיבדו את השחרור לא הבינו את השגיאה, וכי באגס למעשה מוחזק גם על תיק רצח", מסביר ה"דיילי ניוז".

מרשלים פדרליים מנהל מצוד כעת אחריו, ולפי הדיווחים הוא קיבל מזומנים ואפילו מטרו-קארד בטרם נשלח לדרכו. "לאיש הזה היה אישום ברצח", אמר עובד לשעבר של מחלק הכליאה של העיר ניו יורק".

"לפעמים צריך להיות שכל ישר. למישהו לא היה את כובע החשיבה שלו. מישהו היה חייב לעצור ולומר 'רק רגע'".

ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו כינה את המצב "מתסכל מאוד" ונשבע לבצע "סקירה מלאה" באופן מיידי.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE