הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניתוחי שינוי מין לחיילים במימון משלם המיסים האמריקני: מדיניות חדשה כלפי חיילים טראנסג'נדרים בצבא האמריקני
ממשל ביידן מבטל את הוראת ממשל אובמה שאוסרת על תשלום לניתוחים היקרים מכיסו של משלם המיסים, מבקר הצו טאקר קרלסון עלה למתקפה, "זה לעג לצבא ארה"ב ולמשימה המרכזית שלו, שהיא ניצחון במלחמות"

ניתוחי מין לחיילים במימון משלם המיסים האמריקני.

צו נשיאותי מבית ממשל ביידן יאפשר לשר ההגנה לויד אוסטין והשר לענייני החיילים, דניס מקדונו, לאלץ את משלמי המסים לשלם עבור טיפולי שינוי מין לחיילים טרנסג'נדרים.

ב"צו הנשיאותי שיאפשר לכל האמריקאים המוסמכים לשרת את מדינתם במדים", יש סעיף המבטל את החוק מימי אובמה האוסר על כספי משלם המסים לכסות את העלות הגבוהה של ניתוחי שינוי המין.

לאחר שהצו של ביידן ביטל את מדיניות עידן אובמה, אוסטין ומקדונו פרסמו תזכירים המציינים כי הניתוחים הללו הם כעת הטבה המגיעה לחיילים אמריקנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מדיניות מתוקנת זו תבטיח גם כי כל הטיפול הקשור במעבר הכרחי מבחינה רפואית המאושר על פי החוק יהיה זמין לכל חברי הצבא", כתב שר ההגנה אוסטין.

ניתוחים טרנסג'נדרים עבור גברים ביולוגיים ונקבות כאחד יכולים לעלות בין 100 ל-200 אלף דולרים.

החדשות מגיעות ימים ספורים אחרי שג'ו ביידן אמר לעולם כי אמריקה "מעצבת שריון גוף שמתאים לנשים כראוי, כולל יצירת חליפות טיסה ליולדות" וכי הוא "מעדכן דרישות לתסרוקות שלהן".

ביום שני, שהיה יום האישה הבינלאומי, ביידן טען כי צבא ארה"ב מוכן "לפתוח את כל התפקידים בצבא לכל מי שמוסמך לשרת בהם".

מגיש פוקס ניוז, טאקר קרלסון, לעג לנאום "חליפת הטיסות ליולדות" של ביידן ביום רביעי בלילה, ובהמשך הותקף על ידי כלי תקשורת שמאלניים והפנטגון.

 

"נשים בהריון הולכות להילחם במלחמות שלנו. זה לעג לצבא ארה"ב", אמר קרלסון.

"בעוד הצבא הסיני הופך לגברי יותר בעודו מרכיב את הצי הגדול ביותר בעולם, הצבא שלנו צריך להפוך, כפי שאומר ג'ו ביידן, ל"נשי יותר", "אבל מה זה נשי?" שאל קרלסון, "מכיוון שגברים ונשים כבר לא קיימים".

"בשורה התחתונה, זה מחוץ לשליטה, והפנטגון הולך יחד עם זה. זה לעג לצבא ארה"ב ולמשימה המרכזית שלו, שהיא ניצחון במלחמות", הוסיף קרלסון.

דובר משרד ההגנה, ג'ון קירבי, הגיב להערתו של קרלסון באומרו: "מה שאנחנו בהחלט לא נעשה זה לקחת ייעוץ ממארח ​​תוכנית טוק-שואו או מהצבא הסיני".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE