הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא תאמינו לסכום הכסף שמוציא ממשל ביידן על מלונות עבור מהגרים בלתי חוקיים המסתננים דרך הגבול המקסיקני
המשבר בגבול הדרומי נמשך, ועתה מתפרסמים הנתונים הכלכליים לגבי המחיר שמשלם המיסים האמריקני נאלץ לשאת עבור שיכון מסתנני הגבול במלונות ברחבי אריזונה וטקסס

ממשל ביידן העניק חוזה מיוחד במימון משלם המסים לתשלומים עבור חדרי מלון עבור מסתנני הגבול המגיעים לגבול ארצות הברית-מקסיקו.

דו"ח חדש של 'אקסיוס' חושף כי המחלקה לביטחון פנים (DHS) תשלם לעמותה המבוססת בטקסס על מנת לספק חדרי מלון בשווי של 86 מיליון דולר למשך חצי שנה לכ-1,200 משפחות שחוצות את הגבול הדרומי.

חדרי המלון, על פי אקסיוס, יהיו באריזונה ובטקסס ליד הגבול הדרומי וישמשו כמרכזי קבלת פנים עבור עוברי הגבול שממשל ביידן מקווה לשחרר במהירות לתוך אמריקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כבר עתה עובדים על מתקני המעצר בגבול הדרומי כדי להפכם למרכזי קבלת פנים בסגנון דומה עבור מסתנני הגבול, בהם מבוגרים וילדים המשוחררים בתוך 72 שעות.

נכון לעתה, הממשל מבקש לקבל בברכה כמעט 120,000 ילדים זרים בלתי מלווים (UACs) במהלך השנה הבאה.

בנוסף, הסוכנות הפדרלית לניהול חירום (FEMA) מוציאה כ-110 מיליון דולר עבור "ארגונים ללא כוונת רווח מקומיים  ומוסדות ממשלתיים ממלכתיים שסייעו, או יסייעו" למעברי הגבול שנתפסו ושוחררו אל פנים ארה"ב - בסך הכל בין תקציה FEMA ובין תקציב ה-DHS מדובר ב-200 מיליון דולרים.

השבוע אישר מזכיר ה-DHS, אלחנדרו מאיורקאס כי הסוכנות משחררת את חוצי הגבול אל פנים ארה"ב, גם כשאלה לא נבדקים לוירוס הקורונה, וגם במקרים בהם הם נבדקים ומתגלה כי הם נושאים את הנגיף.

גורמים פדרליים כי הילדים הזרים הנמצאים באחד המתקנים הם בעלי שיעור נשיאת קורונה של כ-11 אחוזים - כמעט כפול מממוצע בטקסס.

מושל טקסס, גרג אבוט (רפובליקני), כינה את התפרצות הנגיף במתקנים כ"בלתי מקובלת ולא אנושית".

בפברואר נתפסו כמעט 100 אלף מסתננים בגבול הדרומי, גידול של 170 אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מספר הבלתי חוקיים שחצו את הגבול בהצלחה ושלא אותרו מאז אוקטובר 2020, עלה ל-118,000

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE