הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה במהלך חופשת "ספרינג ברייק" במיאמי: צעירה נמצאה ללא רוח חיים לאחר שסוממה ונאנסה ע"י 2 גברים
במשטרה עדיין מנסים להבין מה הכילה הגלולה הירוקה שהחשודים נתנו לצעירה, אך כבר עתה ברור כי היא נאנסה בבית מלון במיאמי ביץ'. לאחר מכן, שני החשודים גנבו את כרטיס האשראי שלה ויצאו למסע קניות בחנויות אלכוהול סמוכות

שני תושבי צפון קרוליינה שהגיעו למיאמי ביץ' לכבוד חופשת האביב, ה"ספרינג ברייק", נעצרו בחשד שסיממו ואנסו אישה שנמצאה ללא רוח חיים באחד מבתי המלון בעיר.

אם לא די בכך, השניים גם חשודים בכך שגנבו את כרטיסי האשראי של האישה, ובזמן שהיא גססה הם יצאו למסע שופינג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כריסטין אנגלהרדט, לצד בית המלון "אלביון" שבו נמצאה גופתה

 

בהודעת המשטרה נמסר כי שני החשודים שנעצרו הם אבוייר קולייה בן ה-21 ודוריאן טיילור בן ה-24.

מדו"ח המעצר עולה כי שני הגברים תועדו במצלמת אבטחה כשהם נכנסים לבית המלון "אלביון" במיאמי ביץ' בשבוע שעבר, בסביבות השעה 1:00 בלילה שבין רביעי לחמישי, ביחד עם כריסטין אנגלהרדט בת ה-24. כחצי שעה לאחר מכן, השניים שוב תועדו במצלמת האבטחה, אולם הפעם ללא הצעירה.

לפי החשד, שני הגברים נתנו לכריסטין גלולה ירוקה כלשהי, אנסו אותה ולאחר מכן שדדו את ארנקה. גופתה של אנגלהרדט, תושבת פנסילבניה, התגלתה למחרת, והמשטרה עצרה את שני החשודים ביום ראשון.

בחקירתו סיפר החשוד הצעיר יותר, קולייה, כי סבר שהוא נותן לאישה גלולה מסוג פרקוסט (משכך כאבים), אולם במשטרה מאמינים שמדובר בסם אונס. יתרה מכך, חוקרי המשטרה דחו על הסף את הטענות לפיהן שני הגברים ואנגלהרדט קיימו יחסי מין בהסכמה: "בתיעוד ממצלמת האבטחה ניתן לראות בבירור שהקורבן אינה במצב להביע הסכמה", נכתב בכתב האישום.

 

שני החשודים, טיילור (מימין) וקולייה

 

במשרד התביעה במיאמי-דייד סיפרו ששני החשודים יועמדו לדין בעקבות מות האישה, אך בשלב זה לא ברור אם הם יואשמו ברצח או בהריגה.

לכאו או לכאן, שני החשודים מואשמים כבר עתה בפריצה, תקיפה מינית בנסיבות מחמירות וגניבה. כאמור, חוקרי המשטרה סיפרו ששני החשודים גנבו את כרטיסי האשראי של הקורבן, ובין היתר הם רכשו כמויות גדולות של אלכוהול (וגם זה תועד במצלמת אבטחה).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE