הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שריפה קטלנית בבית אבות בניו יורק: דייר וכבאי נהרגו בספרינג ואלי
תחילה הכבאי ג'ארד לויד הוגדר כנעדר, אולם גופתו אותרה אמש ובכך מניין ההרוגים בדליקה עלה ל-2. "הוא עלה לקומה השלישית כדי לחפש אחר לכודים ולהציל אותם"; חלק מהמבנה קרס במהלך שריפת הענק, אך בשלב זה לא ברור מה הוביל לאירוע הקשה

כוחות ההצלה בניו יורק הצליחו לאתר ולחלץ את גופתו של הכבאי ג'ארד לויד, כ-24 שעות לאחר שמת במהלך שריפה שפרצה בבית אבות בספרינג ואלי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת השריפה

 

אד דיי, בכיר ברשות המקומית במחוז רוקלנד, סיפר שלויד שירת במכבי האש ב-15 השנים האחרונות, והוא היה אחד הראשונים שהגיעו לדליקת הענק: "ג'ארד לויד הקריב את חייו למען אחרים, בעוד הבניין בער, הוא המשיך לחפש אחר לכודים ולהציל אותם", סיפר דיי.

שריפת הענק פרצה בבית האבות "Evergreen Court Home for Adults", כ-50 ק"מ צפונית ממנהטן, בסביבות השעה 1:00 בלילה שבין שני לשלישי.

אחד מהדיירים פונה במצב קשה לבית החולים, ומותו נקבע כעבור זמן קצר. עם זאת, בשלב זה לא פורסם שמו או גילו. כ-20 דיירים נוספים נפצעו ופונו לבית החולים, ביניהם אחד שעדיין מאושפז במצב קשה.

כאמור, תחילה לויד הוגדר כנעדר, אולם כבר בבוקר יום שלישי היה ברור שלא הצליח לשרוד את האירוע.

 

הכבאי שנהרג

 

"אנחנו יודעים לומר שלויד עלה לקומה השלישית במבנה כדי לחלץ מישהו, ואז ככל הנראה הוא לא הצליח לחזור בחזרה בגלל העשן הסמיך", מסר כריסטופר קיר, בכיר נוסף במחוז רוקלנד.

עוד הסביר קיר ששני כבאים נוספים נפצעו ופונו לבית החולים, ואחד מהם הספיק להשתחרר לביתו אמש. לא ברור מה בדיוק הוביל לדליקת הענק, אך קיר הסביר שחלק מהמבנה קרס.

במקביל, כ-100 דיירים שלא נפצעו באירוע הועברו לבתי אבות אחרים, והמושל קואומו הורה למשטרת המדינה לסייע בחקירה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE