הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מואשמת בזיוף: מדונה הדביקה את ראשה על גופה של בחורה בת 28
לפני שש שנים החליטה כוכבת הפופ העל זמנית, מדונה, להדביק את ראשה לגוף שלא שייך לה, אלא לנערה צעירה, בת 28 בלבד. כעת, התרגיל הקטן של מדונה התגלה, והמעריצים לא מקבלים זאת בעין יפה

מדונה עמדה פעמים רבות במרכז של שערוריות רבות, ולאחר זמן מה של ״שקט״ מצידה, הגיע הזמן לקצת דרמה. לאחרונה, פעילת רשת בשם אמליה גולדי טוענת כי פניה של מדונה בת ה-62 הודבקו באמצעות תוכנת פוטושופ על גופה שלה. התקרית התרחשה לפני שש שנים, כאשר מדונה ניסתה לקדם את אלבומה "Rebel Heart". 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתמונה בה נחשפת התרמית הקטנה של מדונה ניתן לראות בצד ימין את דמותה של גולדי, ובצד שמאל את אותו הגוף בדיוק, רק שהוא נושא את ראשה של מדונה. כוכבת הרשת, גולדי, סיפרה כי בהתחלה חשבה כי מדובר בבדיחה כאשר ראתה את הפוסט הישן של מדונה לראשונה. 

״ניסיתי לפנות אליה באינסטגרם, אבל לא קיבלתי תשובה. הייתי יכולה לצחוק על זה, ולהרגיש מוחמאת, אבל אני רוצה לקבל את הקרדיט שלי״ אמרה. בזמן שמדונה לא בדיוק מגיבה לנושא, המעריצים והעוקבים של הכוכבת דווקא כן. רבים פנו אליה בפוסט המקורי (אשר עדיין נמצא בחשבון האינסטגרם שלה) וביקשו שתוריד אותו. 

״עבודת פוטושופ גרועה״, ״איך התמונה הזו עדיין כאן? כל מי שרואה את זה צריך לדווח״ ועוד מגוון תגובות זועמות עלו מצד העוקבים, שלא ראו בעין יפה את התרגיל של מדונה. גולדי לעומת זאת, מסכמת את העניין בהומור: ״אמרו לי שזה סיפור טוב לספר במסיבה, זה גרם לי לצחוק״. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE