הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההכרזה התמוהה של משרד השריף: "קבענו מה הוביל לתאונה של טייגר וודס, לא יכולים לפרסם את זה"
ככל הנראה, החוקרים הצליחו לחשוף את הסיבה שהובילה לתאונה לאחר שבחנו את הנתונים ב'קופסה השחורה' של מכוניתו, אולם השריף הסביר שלא ניתן לפרסם את המסקנות מבלי לקבל אישור מוודס. שוטר לשעבר ומרצה למשפט פלילי כיום: "אמירה לא הגיוניות, מעולם לא ראיתי דבר כזה"

חוקרי משרד השריף במחוז לוס אנג'לס הצליחו לקבוע מה הוביל לתאונת הדרכים הקשה שבה נפצע שחקן הגולף טייגר וודס בחודש שעבר, אולם מטעמי פרטיות הוחלט שלא לפרסם את ממצאי החקירה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת התאונה, בחודש שעבר בדרום מחוז לוס אנג'לס (צילום: AP)

 

כזכור, שחקן הגולף המפורסם בעולם נפצע באורח קשה ברגלו ונדרש לעבור ניתוח, וזאת לאחר שאיבד את השליטה על מכונית ה-SUV שלו בבוקר יום שלישי, ה-23 בפברואר, באזור העיר ראנצ'וס פאלוס ורדס שבדרום מחוז לוס אנג'לס.

הרכב - Genesis SUV - פגע בשטח ההפרדה הבנוי, גלש לשני הנתיבים הנגדיים ובסופו של דבר פגע בעץ. וודס בן ה-45, שהיה לבדו במכונית בעת התאונה, פונה לבית החולים והוכנס לניתוח בעקבות השבר הפתוח ברגלו. במהלך הניתוח לאיחוי העצמות הוכנסו לרגל מספר ברגים.

מוקדם יותר החודש וודס הודיע שהוא שוחרר מבית החולים, ושהוא יעביר את התקופה הקרובה בפלורידה כדי לעבור שיקום.

 

טייגר וודס על רקע זירת תאונת הדרכים הקשה (צילום: AP)

 

על אף שוודס נעצר לפני ארבע שנים בפלורידה בגין נהיגה בשכרות, שריף מחוז לוס אנג'לס - אלכס ויאנואבה - מסר לאחר התאונה ששחקן הגולף לא היה תחת השפעת סמים, אלכוהול או כל דבר אחר במהלך התקרית. לדבריו, מדובר ב"תאונה בלבד".

חוקרי משרד השריף לא ביקשו לקבל צו כדי לבדוק את דגימות הדם של וודס (דגימות שהיו חושפות אם היה תחת השפעת סמים או אלכוהול). לעומת זאת, החוקרים כן ביקשו (וקיבלו) צו חיפוש ל"קופסה השחורה" במכונית. ככל הנראה, הסיבה שהובילה לתאונה נמצאה בנתוני הקופסה השחורה, אולם ויאנובה סירב לפרט על הממצאים.

 

 

"סיבה התאונה נקבעה, והחקירה הגיעה לסיומה", הסביר השריף הבוקר והמשיך, "פנינו לטייגר וודס ולאנשים שלו, יש פה עניינים של פרטיות ולכן הם יצטרכו לאשר את פרסום הדו"ח המלא על התאונה".

ויאנובה הדגיש בשנית ש"יש בידינו את כל תוכן הקופסה השחורה. החקירה הסתיימה, אנחנו פשוט לא יכולים לפרסם את הדו"ח מבלי לקבל את אישור המעורבים".

 

מכוניתו של וודס לאחר התאונה (צילום: AP)

 

ג'וזף ג'יאקולנה, לשעבר שוטר במשטרת ניו יורק וכיום מרצה למשפט פלילי, טוען שאמירותיו של השריף לא היגיוניות: "אני לא חושב שאי פעם ראיתי שמבקשים אישור ככה. מה קורה אם עורך הדין שלו אומר לא?", הוא אמר והוסיף שלא היו מבקשים אישור כזה אם המעורב לא היה מפורסם.

"אם הוא עבר אירוע רפואי והם חוששים לפרסם את זה, הם יכולים להגיד שהייתה בעיה רפואית וזהו", סיכם ג'יאקולנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE