הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלה 14 המדינות שהסירו את כל מגבלות הקורונה - בחלקן אף נרשמה מאז ירידה במקרי התחלואה
למרות רצונו של ביידן להשיב את מנדט המסכות ואת התנאים הקשים תחתם אמורים לפעול בתי עסקים כפי שרואים בניו יורק ובקלפירוניה, דווקא במדינות רפובליקניות כטקסס אפשר לומר שצעדי הפתיחה האלה כלל לא פגעו באנשים, אלא אף נרשמה ירידה בתחלואה

"אבדון מתקרב": אלה היו המלים שמנהלת המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (ה-CDC), ד"ר רושל וולנסקי, בחרה ביום שני כדי לתאר את פניה של ארה"ב עם אסטרטגיית הפתיחה הנוכחית אותה היא מבקרת.

כ-14 מדינות בארה"ב כבר ביטלו כמעט את כל מגבלות נגיף הקורונה, על פי מידע שפרסם ה"ניו יורק טיימס".

בפלורידה, טקסס וג'ורג'יה, כמו גם בחלקים של המערב התיכון והדרום, לא היו עוד צווי חירום למסכה, שום אזהרות על הזמנות לשהות בבית או אזהרות מנסיעות בין מדינות, ואילו עסקים במדינות אלה נפתחו כמעט לחלוטין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


על פי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, שש מתוך 14 המדינות הפתוחות הללו חווים כעת שוב עלייה בתיקים, כאשר באמצע חודש מרץ, רק אחת מהן חוותה עלייה במקרים חדשים.

14 המדינות הינן : פלורידה, ג'ורג'יה, מיסיסיפי, טנסי, טקסס, אוקלוהומה, נברסקה, מיזורי, צפון דקוטה, דרום דקוטה, מונטנה, איידהו, וויומינג, איווה.

ההתפרצויות החדשות הללו מתרחשות במדינות פתוחות במישורים הצפוניים ובמערב התיכון וכן בפלורידה.

מדינות פתוחות המדווחות על מספרי מקרים שאינם גודלים כלל כוללות את טקסס, ג'ורג'יה ומיסיסיפי.

המדינה שנותרה תחת הגבלת הוירוס הקשים ביותר הייתה קליפורניה, אך גם שם במקומות כמו סן דייגו וסן פרנסיסקו עדיין רואים מקרים חדשים.

נכון לעתה בכל המדינות הפתוחות יש מושלים רפובליקנים.

מעניין שאחרי שהנשיא ביידן השתמש בהתפרצות הרגשית של מנהלת ה-CDC כדי לדחוף את כל המדינות לבטל את ביטול מגבלות ה-COVID, אמרה וולנסקי היום כי:

"הנתונים שלנו מ-CDC היום מצביעים על כך שאנשים מחוסנים אינם נושאים את הנגיף".

מה שמשתמע מכך הוא שאנשים מחוסנים אינם יכולים להפיץ את הנגיף (אינך יכול להפיץ את מה שאינך יכול לשאת), ולכן לאנשים מחוסנים אין צורך לעטות מסכה או לדבוק בכללי הרחקה דרקוניים.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE