הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקיץ בפתח וזה הזמן להיכנס לבגד הים: הנה 5 טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת
נראה כי רבים מאיתנו הוספנו כמה קילוגרמים עודפים בשנה האחרונה, בין סגר לסגר, בין חג לחג. כעת, שהקיץ בפתח ואפשר להוציא את בגד הים, זה הזמן להוריד את אותם קילוגרמים לא רצויים. כך תעשו את זה בפשטות, ובמהירות

לאחר שנגמרו החגים והחולצה קצת צמודה, והמכנסיים קצת לוחצים, זה הזמן לנסות ולהוריד את הקילוגרמים המיותרים. מחקרים חדשים חושפים כי למעלה מחמישים אחוזים מאוכלוסיית העולם העלתה במשקל בשנה האחרונה, למעשה, לאורך כל תקופת הקורונה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נראה שכעת, נגמרו התירוצים, וזה הזמן לקחת את עצמנו בידיים, לחזור לתזונה מאוזנת ונכונה, לשלב פעילות גופנית. החדשות הטובות הן, שזה יכול להיות תהליך פשוט, קל, ודי מהנה. הנה 5 טיפים מעולים ואפקטיבים:

1. יעדים ריאליים וסבלנות

אין ספק שכולנו רוצים לראות תוצאות מהירות, אך בכל זאת, חשוב להציב יעדים ריאליים, ולהבין כי ירידה במשקל, כזו שמתקיימת באופן מאוזן ונשמרת לאורך זמן, לוקחת זמן. כמו כן, תהליך זה חייב להיות מבוקר, ופעמים רבות הוא לוקח זמן מה. חשוב לזכור כי תהליך נכון של ירידה במשקל יהיה כזה שתצליחו להתמיד בו. לכן, העדיפו שינוי תזונתי שתוכלו להקפיד עליו, ותקבעו את היעד שלכם בהתאם למשקל שלכם, למצבכם הבריאותי, וגילכם. 

 

2. אל תתנו מקום לרגשות אשמה 

בין אם בשנה החולפת עליתם שניים-שלושה קילוגרמים, או למעלה מעשרה קילוגרמים, בראש ובראשונה עליכם להפסיק עם רגשות אשם והלקאה עצמית. תחושות אלו לא רק לא עוזרות, אלא גם יכולות להוביל לאכילה בלתי מבוקרת, ובעיקר, להגיע לנקודת שבירה מהר יותר. לכן, נסו להיות סלחניים וסבלניים, וכמה שפחות שיפוטיים. במידה ומעדתם, או נכשלתם, במקום להלקאות את עצמכם, פשוט תחשבו מסלול מחדש ותבינו היכן הייתה הטעות. 

 

3. וותרו על דיאטות קיצון

דיאטה אופנתית שמציעה תוצאות מהירה מופיעה כל הזמן, אך מומלץ לא לדגול באף דיאטה קיצונית כזו או אחרת. למעשה, אתם לא חייבים לוותר על פחמימות, לצום שעות או ימים, או להסתפק רק בחומר גלם אחד. יותר מכך, דיאטות מסוג זה יכולות פעמים רבות לפגוע בבריאות שלנו ולעיתים אף להוביל לאיבוד של מסת שריר, אשר חיונית לנו ולגופנו. העדיפו לכלול בתפריט שלכם את כל אבות המזון, בדגש על פירות וירקות. 

 

4. פעילות גופנית אינה אפקטיבית ללא תזונה נכונה

חשוב לזכור, כי ספורט לא יהיה אפקטיבי במידה ותמשיכו לאכול ג׳אנק פוד. במילים אחרות, פעילות גופנית, אינטנסיבית ככל שתהיה, אינה תחליף לדיאטה, או לתזונה בריאה ומאוזנת. ספורט אמנם שורף קלוריות, אך על מנת לרדת במשקל, יש צורך באיזון קלורי. שילוב של ספורט ותפריט מאוזן ונכון הוא הדרך הטובה, היעילה והמהירה ביותר לרדת במשקל. 

5. העיזרו בסביבה הקרובה שלכם

כידוע, תהליך של ירידה במשקל אינו פשוט, לכן, מומלץ להיעזר בחברים ומשפחה, מה שיכול להגדיל באופן ניכר ומשמעותי את ההצלחה שלכם. כאמור, סביבה תומכת יכולה להשפיע לחיוב, ולחלול פלא של ממש בתהליך הירידה שלכם במשקל. תוכלו לבשל ארוחות בריאות ביחד, לקבוע אתגרים ויעדים, וכמובן להישקל ביחד. במילים אחרות, במידה ותצליחו למצוא חבר למסע, תוכלו להתקדם באופן יעיל ומהנה יותר. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE