הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשיאו של סכסוך ובצל האובדן: המפגש הראשון בין האחים וויליאם והארי
נראה כי מאז עזב הנסיך הארי את בית המלוכה, הקשר בינו לבין אחיו, הנסיך וויליאם, הולך ומתרחק. כעת, לאחר לא מעט דרמה, כותרות, ואש, השניים עומדים להיפגש בלוויה של סבם, הנסיך פליפ

האחים המתוקשרים ביותר של משפחת המלוכה, הנסיך וויליאם והנסיך הארי, ללא ספק נמצאים בתקופה מאתגרת ומורכבת במערכת היחסים ביניהם, עם אמירות קשות משני הצדדים, לא מעט דרמה וכותרות, נראה כאילו השסע ביניהם לא הולך להיסגר. אך כעת, סביב מותו של סתם, הנסיך פיליפ, נראה כי המצב עתיד להשתפר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקרוב לאחים סיפר כי השניים עתידים להיפגש בלוויה של הנסיך פיליפ. ״כנראה שהאבל על מות סבם מצליח לקרב ביניהם״ אמר אותו מקורב. כידוע, דוס אדינבורו הלך לעולמו ביום שישי, כשהוא בן 99. המלכה אליזבת הכריזה על שמונה ימי אבל, עד הלוויה, אשר תתרחש כבר בשבת הקרובה. 

הטקס עתיד להתקיים במתכונת מצומצמת, כאשר לפי הדיווחים צפויים להיות כ-30 אנשים בלבד. מייגן מרקל, אשתו של הארי, הודיעה לאחרונה כי לא תגיע לטקס, זאת בהמלצתו של הרופא שלה. אך עם כל עבוד למייגן, מסתמן כי מה שמעניין כרגע את העולם כולו זה דווקא המפגש העתידי בין האחים.

כאמור, הלוויה של הנסיך פיליפ תהיה המפגש הראשון בין האחים, אך מקורבים לבית המלוכה צופים דווקא התאחדות בין שני האחים, זאת בעקבות האבל המשותף והסיטואציה הרגישה. ״זאת הפעם הראשונה שוויליאם ואחיו יפגשו, מאז הארי עזב לארצות הברית״ סיפר מקורב לארמון, והוסיף: ״כולנו מקווים שזה יהיה הצעד הראשון לפיוס״.  



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE