הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא חמק מעונש: התחזה לעורך דין וגנב מאות אלפי דולרים ממהגרים בלתי חוקיים
בית המשפט בפלורידה בחר להטיל קרוב ל-21 שנים בבית הכלא הפדרלי כנגד תושב המדינה, שהציג את עצמו כעורך דין כדי להשיג במרמה יותר מ-400 אלף דולר מקורבנותיו. במקום לספק להם רישיונות נהיגה או אישורי עבודה כפי שהבטיח, הוא רכש לעצמו תכשיטים ובגדי מעצבים יקרים

תושב פלורידה נידון מוקדם יותר היום (שני) ליותר משני עשורים בבית הכלא הפדרלי, וזאת לאחר שהתחזה לעורך דין לענייני הגירה כדי להשיג במרמה מאות אלפי דולרים מלקוחותיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלוויס רייס, שנידון ליותר מ-20 שנה בכלא בעקבות הפרשה החמורה

 

אלוויס הרולד רייס בן ה-56 הואשם בהונאת דואר וגניבת זהות בנסיבות מחמירות, ובחודש דצמבר האחרון הוא הודה במיוחס לו. הבוקר בית המשפט הפדרלי בטמפה קבע שרייס יכנס לבית הכלא למשך 20 שנים ו-9 חודשים.

מכתב האישום עולה שרייס הקים חברה בשם "EHR Ministries", וכאמור הוא הציג את עצמו כעורך דין המתמחה בהגירה חרף העובדה שהוא בכלל לא החזיק ברישיון עריכת דין.

עוד עולה מכתב האישום שקורבנותיו של רייס היו מהגרים בלתי חוקיים שלא דיברו אנגלית והגיעו לארה"ב ממדינות מרכז ודרום אמריקה. הם שלמו לו סכומי עתק כי סברו שהוא יוכל להשיג עבורם אישורי עבודה ורישיונות נהיגה.

בפועל, העצות של רייס היו מלאות בשקרים, או במקרים מסוימים הוא סיפק תמונת מצב חלקית בלבד. לפי כתב האישום, המטרה של רייס הייתה לגרום ללקוחות לחזור למשרדו כמה שיותר פעמים, וזאת כדי לגבות מהם יותר כסף.

במקום להגיש את הבקשות כפי שהבטיח, רייס השתמש בכספים כדי לממן לעצמו טיסות, תכשיטים, בגדי מעצבים ועוד. למעלה מ-200 לקוחות נפלו קורבן להונאה, והם איבדו סכום כולל בגובה 411 אלף דולר. בתביעה הפדרלית טענו שאם ההונאה לא הייתה נחשפת, רייס היה צפוי להשיג למעלה ממיליון דולר.

כאמור, כעת רייס יחל לרצות מאסר של כמעט 21 שנה בבית הכלא הפדרלי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE