הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זה מה שעשתה הנהלת המועדון בו בילו הזוג ג׳סטין ביבר והיילי בולדווין לאחר שגילתה כי אחד מחברי המועדון הזמינו פפראצי
פחות מ24 שעות לקח להנהלת המועדון הפרטי ביותר בהוליווד לגלות מי האחראי להזמנת הפפארצי למקום במטרה לתעד את ג׳סטין ביבר יחד עם בת זוגו, הדוגמנית היילי בולדווין, והתגובה לנושא הייתה לא נעימה במיוחד

הזוג הכי חם בהוליווד, ג׳סטין ביבר והיילי בולדווין בילו לאחרונה במועדון פרטי ויוקרתי בלב הוליווד. שם המועדון הוא ״San Vicente Bungalows״ והוא נודע במיוחד בעקבות חוקי הפרטיות הנוקשים שלו, בדגש על שימוש במכשירים סלולריים וצילום תמונות. מה שהצליח להפוך אותו, כמובן, למועדון החביב ביותר בקרב כוכבי הביצה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


על אף חוקי הפרטיות הנוקשים, לאחרונה התפרסמה תמונת פפארצי של הזוג כשהם יוצאים מהמקום, ובמקום מפתיע במיוחד- באתר המועדון עצמו. הנהלת המועדון עשו שימוש בתמונה על מנת להזהיר את הקהל ואת צלמי הפפארצי כי צוות המועדון גילה מי אחראי להזמנת הפפארצי, והדגיש כי אותו אדם כבר אינו חלק ממועדון החברים היוקרתי של המקום. 

״אנו מבקשים להזכיר לכולם את המדיניות של המקום. אנו מתייחסים לנושא ברצינות רבה. צילום מכל סוג הינו אסור בהחלט. אנו לא רואים בכך רק במחויבות לכללי המקום, אלא גם מחויבות כלפי האורחים שלנו. במקרה של אי ציות לחוקים, אנו נפעל בהתאם״ כתבו באתר. 

התמונה של הזוג הצליחה לעורר סערה ברשת, בעיקר במדורי הרכילות הרבים. כמו כן, זו לא הפעם הראשונה בה נאלץ המועדון להתמודד עם פרשה דומה. בשנת 2019, אחד מחברי המועדון חשף כי במקום נערכה פגישה בין מנכ״ל נטפליקס, טד סארנדוס, לבין הבמאי סטיבן ספילברג, עקב כך נזרק מהמקום. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE