הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני מרגישה כמו חייזר או מפלצת": העור שלה החל לבעבע בעקבות קבלת חיסון אסטראזנקה
סיפורה הקשה של סוזי פורבס בת ה-49 מגולל תופעה שהחלה בפריחה ונמשכה בבועות מוזרות שהחלו להתפתח על עורה בעקבות תגובת לוואי לחיסון אוקספורד-אסטראזנקה, כ-1 מכל 10 אנשים המשתמשים בחיסון ייחשף לתופעת לוואי כלשהי, כך לפי משרד הבריאות הבריטי

תמונות קשות מבריטניה.

תושבת הממלכה המאוחדת סיפרה כי היא מרגישה כמו יצור בסדרת האימה המדע בדיונית "Alien" כאשר התפשטה על גופה פריחה ועורה החל לבעבע לאחר שקיבלה חיסון כנגד COVID-19, כך על פי דיווח של הניו יורק פוסט.

סוזי פורבס (49) מליצ'פילד, סטפורדשייר, סבלה מעיוורון בתוך שעות מרגע קבלת המנה הראשונה של חיסון אסטרה-זנקה-אוקספורד ב-18 במרץ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"זה הרגיש כאילו אני ב"Alien" כי יצאו לי בועות מהזרוע. זה היה נורא. הפנים שלי היו ענקיות. הייתי מפלצת”, אמרה פורבס לשירות החדשות Triangle.

"הבת שלי שלחה לי הודעות והתחננה שאלך לבית חולים. זה הרס אותי והרס את הבת שלי. אני אצטרך לחיות עם זה מכיוון שיש לי צלקות בגופי", אמרה.

"הילד שלי בן ה-19 סימס לי מהעבודה ואמר 'אמא, אמא, אמא, אל תמותי", הוסיפה פורבס, הסובלת מתסמונת גילאין-בארה, מצב אוטו-חיסוני שבו הגוף תוקף את העצבים.

פורבס - שסבלה מתגובות אנפילקטיות לפניצילין חושבת שאולי היא סבלה מתגובה קיצונית לזריקה.

 

הסוכנות הרגולטורית למוצרי תרופות ובריאות בבריטניה אומרת כי בערך אחד מכל עשרה אנשים יחווה תופעות לוואי מהחיסון - בעיקר תסמינים דמויי שפעת, עייפות וכאב ראש.

פורבס נוטלת מגוון תרופות, כולל גבפנטין וטרמדול, כדי לשלוט בתסמיניה, אשר יכולים לכלול קהות תחושה, חולשה וכאב.

בזמן החיסון היא הייתה על מורפיום וקודאין נוזלי שחובר לפרק כף ידה.

"אני אישית חושבת שהם לא הסתכלו בדיוק על מה שקיבלתי. אני חושבת שהם לא היו צריכים לתת לי את זה עד שהם בדקו מה יש לי מקודם. הם אפילו לא שאלו אותי", אמרה.

"ישבתי שם ואמרתי, 'אתה יודע שאני אלרגי לפניצילין וסטמטיל וכל נגזרת?  והיא [הרופאה] אמרה, 'יהיה לך בסדר'.

"תוך שעתיים נוצרה בועה על פרק כף ידי. זה היה כאילו אני מבעבעת מזרועי. התקשרתי לרופאים מיד”.

"פחדתי. נבהלתי. לא היה לי אף אחד - רק בוני וקלייד, הכלבים שלי, והם לא יעזרו, זה המשיך להחמיר. בשבת השכנים שלי ראו אותי וכולם התחילו להיבהל כי התחלתי להתנפח".

"זה הרגיש כמו כוויות מדרגה שלישית על כל גופי", הוסיפה.

היחידה לתמיכה של מידלנדס ולנקשייר שבבריטניה המפעילה את שירות הבריאות בו נעזרת פורבס, לא הגיבה על המקרה שלה לחדשות Triangle

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE