הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היילי בולדווין מגיבה על הסרטון ממסעדת ״Nobu״: ״התנהגתי בצורה שלא מתאימה לי״
כזכור, בקיץ האחרון נחשף סרטון בו בולדווין מתארחת באחת המסעדות היוקרתיות בניו יורק, כשהיא מתנהגת בגסות רוח. הסרטון הצליח לגרוף מיליוני צפיות, והיילי מהירה להתנצל. כעת, היא מספרת הכל על המקרה, ועל מה שחוותה בעקבותיו

בחודש יולי האחרון, עלה לרשת סרטון בו הדוגמנית היילי בולדווין מתארחת במסעדה יוקרתית ונחשבת בעיר ניו יורק, כאשר היא מתנהגת בגסות רוח. ג׳וליה קארולן, אשר העלתה את הסרטון, והיא גם המארחת של המסעדה, העניקה לכוכבת ציון מבייש של 3.5 מתוך עשר. הסרטון כאמור, זכה ל-13 מיליון צפיות. כעת בולדווין חושפת את הסוגייה ומספרת הכל. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היילי החליטה לשתף את התקשורת במורכבות שלה מול הרשתות החברתיות, אשר גרמו לה לאורך השנים להתמודד עם חרדה, ולעיתים אף דיכאון. בנוסף, החליטה להתייחס באופן ספציפי לאותו סרטון מדובר: ״הייתי עצובה מאוד אחרי שראיתי את הסרטון. אין תירוץ לגסות הרוח שלי. הרגשתי רע זו אני. זה היה זמן בחיים שלי שהייתי שבורת לב, וכל תקשורת עם אנשים הייתה לי קשה״. 

עוד הוסיפה היילי: ״הלוואי שלא הייתי מתנהגת כך, אבל עשיתי טעות. אני מנסה להשתפר בכל יום מחדש. אני יודעת שאני לא רוצה להתנהג כך יותר״. כזכור, היילי הגיבה גם מיד לאחר פרסום הסרטון והתנצלה באופן אישי בפני ג׳וליה: ״אני מצטערת אם התייחסתי אלייך רע, זו לא הייתה הכוונה שלי״. ג׳וליה אכן קיבלה את ההתנצלות של היילי, ואף כתבה לה: ״את מלכה, הכל בסדר״. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE