הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוב משתלטת? קריס ג׳נר מעניקה עצות גירושין לבתה, קים קרדשיאן
אין מי שלא מכיר את מערכת היחסים האובססיבית והשתלטנית בין קריס ג׳נר לקים קרדשיאן. כעת, החליטה ג׳נר כי זה הזמן לתת כמה טיפים חשובים לבתה, בכל הנוגע לתהליך הגירושים בו היא נמצאת בחודשים האחרונים. רמז: זה קשור לילדים

במהלך ראיון שגרתי, קריס ג׳נר (65) דיברה על הפרדת הכוחות בין קים לקניה, ועל תהליך הגירושים המורכב של השניים, זאת לאחר שבע שנות נישואים. ״תמיד צריך לשים את הילדים בעדיפות ראשונה״ אמרה, ואף הוסיפה: ״במהלך הגירושים מרוברט, אני זוכרת כשהייתי משכיבה את הבנות לישון, והולכת לחדר לבכות״. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״הדבר הכי חשוב שלמדתי בעקבות הניסיון שלי, הוא שהילדים הם במקום הראשון״ מספרת ג׳נר, אמא לארבעה ילדים מבעלה הראשון, רוברט קרדשיאן, (קורטני, קים, קלואי ורוב), ושני בנות נוספות עם בעלה השני (קנדל וקיילי). ״חשוב לשמור על הילדים מפני הדרמה, גם אם את נסערת״ הוסיפה. 

עוד הוסיפה קריס כי היא אמנם טובה במיוחד בלתת עצות, אך פעמים רבות היא מתקשרת לקים בעת צרה, ואף אמרה כי קים היא בהחלט הכתובת הראשונה אליה היא פונה כאשר היא נמצאת במצוקה או בבעיה. ״העצות של קים תמיד טובות, היא תמיד מצליחה לשמור על איזה רוגע ושלווה״ מספרת קריס. 

לפי הדיווחים, עורך דינו של קניה ווסט הגיש בקשה למשמורת משותפת על הילדים. כזכור, קים וקניה החלו לצאת בשנת 2021, והתחתנו שנתיים לאחר מכן, במאי 2014. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE