הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מסרה את שם החשוד בשארית כוחותיה": מצוד בלוס אנג'לס אחר גבר שדקר למוות את פרודתו
כוחות משטרה והצלה רבים הוזעקו לפנות בוקר לשכונה השקטה בסנטה קלריטה, שם התגלה מחזה מזעזע במיוחד: אישה נדקרה למוות בזמן ששני ילדיה שהו בבית, ורגע לפני שהלכה לעולמה היא סיפרה לחוקרים שהיא נדקרה ע"י בעלה, שמתגורר בוושינגטון מאז הפרידה. כעת מתקיימים חיפושים נרחבים אחריו

אישה נדקרה למוות מוקדם יותר היום (חמישי) בביתה בסנטה קלריטה שבצפון מחוז לוס אנג'לס, כך על פי המשטרה המקומית שהוסיפה שפרודתה של האישה הוא החשוד המרכזי, ומצוד נרחב מתנהל כדי לאתרו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד בדקירה, ג'יימס דורסי, לצד זירת האירוע בסנטה קלריטה

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 5:10 בבוקר (שעון מקומי), אז שוטרי משרד השריף הוזעקו לבית ברחוב פיר (Fir) בסנטה קלריטה בעקבות הדיווחים על תקרית הדקירה.

חובשים שהוזעקו אף הם לבית פינו את האישה לבית החולים, אולם היא מתה מפצעיה כעבור זמן קצר. עם זאת, במשרד השריף מסרו שהיא סיפרה לחוקרים שהיא נדקרה ע"י פרודתה, לפני שפונתה לבית החולים.

"לפני שהיא הלכה לעולמה, היא זיהתה את פרודתה - ואנחנו מפרסמים כעת את שמו, ג'יימס מתיו דורסי, כחשוב המרכזי בדקירה", מסר סגן בארי הול ממשרד השריף, שהוסיף ששני ילדיהם של בני הזוג היו בבית בעת התקרית הקטלנית.

דורסי בן ה-41 מתגורר במדינת וושינגטון, ובמשרד השריף סבורים שהוא נוסע ברכב SUV עם לוחית רישוי של וושינגטון: "לפי המידע שיש לנו כרגע, החשוד כלל לא מתגורר במדינה. אנחנו יודעים שבני הזוג נפרדו אבל טרם התגרשו, והוא ככל הנראה נכנס לבית בכוח באמצעות דלת אחורית", המשיך הול.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE