הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבת ואלי לוס אנג'לס המואשמת ברצח שלושת ילדיה: "הטבעתי אותם בעדינות, לא רציתי שיעברו התעללות מצד אביהם"
בצעד נדיר למדי שבוודאי לא יתרום למאבק המשפטי הצפוי, ליליאנה קאריו הודתה בכך שרצחה את שלושת ילדיה בביתם בשכונת רסידה בסוף השבוע האחרון. "הטבעתי אותם, עשיתי את זה בעדינות. חיבקתי ונישקתי אותם, והתנצלתי כל הזמן. אהבתי את הילדים שלי", היא סיפרה

ליליאנה קאריו, תושבת ואלי לוס אנג'לס שנעצרה לאחר ששלושת ילדיה נמצאו ללא רוח חיים בדירתם ברסידה, הודתה במיוחס לה במהלך ראיון שהעניקה לרשת אן. בי. סי. בבייקרספילד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליליאנה קאריו, בעלה לשעבר אריק דנטון, ושלושת הילדים שנרצחו (צילום מתוך פייסבוק)

 

כזכור, בבוקר יום שבת הוזעקו כוחות רבים של המשטרה לאזור שכונת רסידה בוואלי, וזאת לאחר שהסבתא של שלושת הנרצחים שבה לבית המשפחה וגילתה את המחזה המזעזע. במהרה החוקרים הבינו שהחשודה ברצח היא קאריו, אמם של השלושה, והם פתחו במצוד נרחב אחריה. בסופו של דבר היא אותרה במחוז טולייר, כ-300 ק"מ צפונית מלוס אנג'לס, בשעות הצהריים המאוחרות של יום שבת. 

שלושת הנרצחים הם ג'ואנה דנטון-קאריו בת ה-3, טרי דנטון-קאריו בן השנתיים וסיירה דנטון-קאריו בת חצי שנה.

 

קאריו במהלך הראיון שהעניקה בבייקרספילד

 

בהמשך נודע שמיד לאחר הרצח המשולש, ליליאנה נמלטה במכוניתה לאזור העיר בייקרספילד, שם היא חטפה מכונית באיומים והמשיכה במנוסתה. זמן קצר לאחר מכן היא הייתה מעורבת בתאונת דרכים, וכאשר עובר אורח עצר את רכבו כדי לסייע לה, היא החלה לתקוף אותו. בתגובה, הוא הזעיק את המשטרה.

במהלך הראיון - שנערך בבייקרספילד מכיוון שקאריו טרם הוסגרה בחזרה ללוס אנג'לס - היא חשפה פרטים מזעזעים ותיארה כיצד היא הטביעה למוות את שלושת הילדים כדי להימנע מלמסור אותם לאביהם, אריק דנטון: "לאורך הקשר שלנו, אירק וחבריו הסבירו לי מה יקרה, וכל מה שהם אמרו באמת קרה. לא הייתה לי שום כוונה להעביר את הילדים אליו כדי שיעברו התעללות", היא סיפרה.

 

אריק דנטון, האב שאיבד את שלושת ילדיו בטרגדיה הקשה (צילום מתוך אתר GoFundMe)

 

כפי שדיווחנו בתחילת השבוע, דנטון פנה לאחרונה לבית המשפט בבקשה לקבל משמורת מלאה על הילדים. הוא אף ביקש מבית המשפט להורות לליליאנה לעבור הסתכלות פסיכיאטרית, ובמהלך יום רביעי (שלשום) היה אמור להתקיים דיון בעניין. דנטון אף טען בראיון שהעניק ללוס אנג'לס טיימס שהוא פנה למשטרה מספר פעמים כדי לקבל סיוע, אולם לדבריו "הם לא רצו לעזור או להתערב".

כאשר קאריו התראיינה השבוע, היא נשאלה האם היא מתחרטת על המעשה: "כן, אני מתחרטת שהייתי צריכה לעשות את זה. אבל אני מעדיפה שהם לא יעברו התעללות באופן קבוע במשך כל חייהם".

קאריו אף סיפרה על הרגעים שבהם רצחה את שלושת ילדיה: "הטבעתי אותם, עשיתי את זה בעדינות. חיבקתי ונישקתי אותם, והתנצלתי כל הזמן. אהבתי את הילדים שלי".

 

צפו בראיון:

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE