הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תכננו לברוח מלאס וגאס ביחד": בן 45 נדקר למוות בביתו ע"י בן הזוג של בתו
כוחות המשטרה ביוטה עצרו את השניים, נער בן 18 ונערה בת 16, שככל הנראה תכננו את הרצח לאחר שנאסר עליהם להיות בקשר רומנטי. הם תועדו כשהם רוכשים את הציוד ששימש לרצח, לרבות מסור ובקבוקים גדולים של אקונומיקה, אולם הם נעצרו במרחק של מאות קילומטרים, לאחר שנתפסו בתחבורה ציבורית ללא כרטיס

נער בן 18 ונערה בת 16 נעצרו בחשד שרצחו את אביה של הצעירה מכיוון שהתנגד לקשר שלהם ואסר עליהם להיפגש. כך עולה מהודעת משטרת לאס וגאס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשלב זה, רק תמונתו של אחד החשודים, אנתוני גררו, פורסמה

 

אנתוני גררו בן ה-18 וסיירה האסלת' בת ה-16 נעצרו ביום שלישי האחרון בסולט לייק סיטי שביוטה, והם צפויים לעבור תהליך הסגרה בחזרה למחוז קלארק במהלך השבוע הקרוב.

לפי החשד, השניים דקרו למוות את דניאל האסלת' בן ה-45, אביה של סיירה, ולאחר מכן הציתו את גופתו.

 

זירת האירוע, בשבוע שעבר בלאס וגאס

 

לפני שבוע בדיוק, ב-9 באפריל, אמו של הנרצח פנתה למשטרה וסיפרה שהיא לא מצליחה לתפוס את בנה במשך יומיים. בתגובה, השוטרים פנו לבעל הבית (הנרצח גר בשכירות) וביקשו ממנו לבצע בדיקה בנכס. ביחד עם אדם נוסף, בעל הבית הגיע למקום ומצא את גופתו השרופה של האסלת' בגראז'.

זמן קצר לאחר מכן, במשרד חקירת מקרי המוות במחוז קלארק כבר הגדירו את מותו של האסלת' כרצח, וזאת מכיוון שנמצאו פצעי דקירה רבים בגופתו.

 

הנרצח, דניאל האסלת' (צילום מתוך פייסבוק)

 

משטרת לאס וגאס מיד החלה לחקור את הרצח, ובזמן ששוטרים אספו ראיות מזירת האירוע, בני זוג בשנות ה-40 לחייהם ניגשו לשוטרים וסיפרו שהם מחפשים אחר בנם, שבהמשך התברר כאנתוני גררו.

אמו של גררו סיפרו לחוקרים שבנה וסיירה החלו לצאת ביוני 2020, אולם הם נפרדו בחודש דצמבר האחרון לאחר שהורי הילדים גילו שהשניים מתכננים לברוח מהעיר ביחד, ועל כן הם אסרו עליהם להיפגש.

בתוך הבית נמצאו מספר ראיות חשובות, לרבות סכין עם כתמי דם, מסור ובקבוקים של אקונומיקה. חוקרי המשטרה סיפרו שהצליחו להשיג תיעוד, הן של גררו והן של סיירה, כשהם רוכשים את המוצרים הללו (גררו רכש את המסור וציוד נוסף בהום דיפו, סיירה רכשה את בקבוקי האקונומיקה בסניף וינקו באזור).

באופן מדהים למדי, השניים נעצרו השבוע בבירת יוטה אך ורק בזכות העובדה שהם עלו לרכבת הקלה בעיר ללא כרטיס. בדיקת זהותם העלתה שהם מבוקשים בנבאדה, וכאמור השניים צפויים לעבור הסגרה בחזרה למחוז קלארק בימים הקרובים.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE