הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רנה שלח תמונה רגע לפני שהלך לאיבוד ביער בקליפורניה: מטייל בעל עיני נץ הציל את חייו
הניסיון לבצע איכון סלולרי נכשל מכיוון שסוללת המכשיר התרוקנה, אולם שיתוף התמונה ברשתות החברתיות הוביל לכך שמטייל נוסף זיהה את האזור שבו האיש נעלם. מסוק הוזעק למקום וחילץ אותו: "תודה לכל מי שהשתתף בחיפושים אחריי ותודה על כל התפילות"

תושב דרום קליפורניה נעלם במהלך טיול הליכה ביער הלאומי אנג'לס (Angeles National Forest) שבהרי סן גבריאל, אך הוא חולץ כעבור כיממה בזכות ערנותו של מטייל אחר, שזיהה את האזור שבו האיש נעלם בזכות תמונה ששותפה ע"י כוחות המשטרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התמונה שרנה שלח רגע לפני שהסוללה התרוקנה (צילום: Getty Images / משרד השריף)

 

תחילת האירוע ביום שני האחרון, בעת שרנה קומפיאן בן ה-45 יצא לטייל באזור הר ווטרמן. כאשר הוא לא שב לביתו לקראת שעות הצהריים המאוחרות, משפחתו פנתה למשרד השריף ודיווחה על כך.

יחידות החילוץ של משרד השריף במחוז לוס אנג'לס פתחו בחיפושים וסריקות נרחבות בסביבות השעה 6:00 בערב, ולמרות העובדה שחיפושים המשיכו אל תוך הלילה, איש לא הצליח לאתר את קומפיאן.

 

 

על אף שהיער הלאומי נמצא בסמוך ללוס אנג'לס, מדובר בשטח גדול במיוחד שבו נעלמים מטיילים רבים. כך למשל, בחודש שעבר דיווחנו שנרינה אבקיאן - תושבת גלנדייל בת 37 - נעלמה במקום. חרף החיפושים הרבים, כוחות ההצלה לא הצליחו לאתר אותה לפני מותה, וגופתה חולצה כעבור ימים ספורים.

 

רגעי החילוץ (צילום: משרד השריף)

 

בבוקר יום שלישי, בעת שכוחות ההצלה נערכו לחדש את החיפושים אחר קומפיאן, חברו של המטייל פנה למשרד השריף וסיפר שקיבל ממנו הודעת טקסט עם תמונה, במהלך הטיול.

בתמונה ניתן לראות את רגליו של קומפיאן, כשהוא יושב על צוק ומתחתיו מספר סלעים גדולים. חוקרי משרד השריף קיוו שניתן לבצע איכון סלולרי, אולם אז התברר להם שהסוללה התרוקנה והמכשיר כבר לא פועל.

למרבה המזל, אחד החוקרים הציע לשתף את התמונה ברשתות החברתיות, מתוך תקווה שמטיילים אחרים אולי יצליחו לזהות את הצוק שבו התמונה צולמה, ובכך ניתן יהיה לאתר את קומפיאן.

 

רנה, בחולצה של אדידס, לאחר החילוץ (צילום: משרד השריף)

 

וכך בדיוק קרה, כאשר גבר בשם בנג'מין קואו פנה למשרד השריף וסיפר שהוא מכיר את המקום שבו התמונה צולמה. הוא מסר את המיקום לחוקרים, ובתוך דקות מסוק נשלח למקום כדי לסרוק את האזור.

בשעות הצהריים המאוחרות של יום שלישי, קומפיאן אותר כשהוא תשוש, צמא ורעב, אך בחיים: "קודם כל אני רוצה להודות לאלוהים שנתן לי לשרוד את זה ולחזור הביתה בריא ושלם", הוא סיפר לאחר החילוץ, "אני גם רוצה להודות לכל מי שהשתתף בחיפושים אחריי. תודה על כל התפילות ושיתוף הפעולה, אני אוהב את כולכם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE