הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עימות חזיתי: פאוצ'י "טאקר קרלסון עוסק בקונספירציות", קרלסון עקץ - "למה אינך יודע לענות על השאלות הכי פשוטות?"
מגיש תכנית החדשות הפופולרית באמריקה 'טאקר קרלסון הלילה' נכנס חזיתית בד"ר פאוצ'י שממשיך להעליב אישית במקום לתת תשובות - "אם החיסון נגד הוירוס מונע ממך לתפוס את הנגיף, מדוע אתה לובש מסכה? מדוע אינך יכול לאכול במסעדה? ואם זה לא מונע ממך לתפוס את הנגיף, מדוע אנו לוקחים אותו מלכתחילה? שניהם לא יכולים להיות נכונים"

טאקר קרלסון הגיב להאשמתו של אנתוני פאוצ'י כי זו חלק מ"תיאוריית קונספירציה מטורפת טיפוסית" לשאול מדוע אנשים חייבים להישאר תחת מגבלות גם כאשר יש בגופם את חיסון COVID.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרלסון שאל "אם הדבר הזה עובד, למה אתה לא יכול לחיות עם זה כאילו שזה עובד?"

פאוצ'י סירב להופיע בתוכניתו של קרלסון, אך במקום זאת מופיע מדי יום ב-CNN, שם אמר ביום רביעי "אין לי מושג על מה [קרלסון] מדבר", וכינה את מגיש פוקס ניוז 'תיאורטיקן קונספירציה'.

מדוע מסכות והתרחקות עדיין צריכות להיות במקום אם החיסון עובד.

 

פאוצ'י מגיב לקרלסון

קרלסון הגיב בחזרה בתכניתו באמצעות אותה שאלה "פשוטה מאוד", "מדוע אנשים שנדבקו בעבר ומראים רמות גבוהות של נוגדנים צריכים לחיות תחת המגבלות שהחיסונים היו אמורים לחסל?"

"מדוע, למשל, טוני פאוצ'י אומר שאתה צריך ללבוש מסכה לאחר שתקבל את החיסון?" קרלסון המשיך והוסיף: "אם אנו עוקבים אחר המדע, ואנו מקווים מאוד, אנו תוהים, האם פאוצ'י אומר לאמריקאים שחוסנו או שהחלימו מוירוס הקורונה עצמו, שהם אינם מוגנים מפני זיהומים עתידיים?”

"זו הסיבה שהוא אומר שהם לא יכולים לאכול במסעדות או ללכת לברים? אלה לא שאלות מכשילות. אלה הן הבסיסיות ביותר מכל השאלות. נשמח לקבל את ד"ר פאוצ'י לתוכנית זו כדי להסבירם", המשיך קרלסון.

"שוב, לא שאלה טריקית, אנחנו לא משחקים כאן משחקי מילים, מה התשובה?" קרלסון התחנן והוסיף "אם החיסון נגד הוירוס מונע ממך לתפוס את הנגיף, מדוע אתה לובש מסכה? מדוע אינך יכול לאכול במסעדה? ואם זה לא מונע ממך לתפוס את הנגיף, מדוע אנו לוקחים אותו מלכתחילה? שניהם לא יכולים להיות נכונים".

 

קרלסון עם השאלות הקשות

פאוצ'י ממעט להופיע בערוץ פוקס ניוז.

אגב קרלסון הוא גם בעל תואר דוקטור, אמנם לא דוקטור לרפואה, אך בהחלט אדם משכיל בפני עצמו שמסוגל לשאול שאלות נוקבות את בעלי הכוח באמריקה - מה שהופך את תכניתו לתכנית החדשות הנצפית ביותר בארה"ב למרות ניסיונות חוזרים ונשנים להורידה מהאוויר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE