הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"שב ליד קליפות הבננה או שאשבור לך את הברכיים": סרטון מזעזע של התעללות גזענית בקבוצת פוטבול מעורר סערה באמריקה
"אני רוצה להודיע ​​שאני בסדר. כולם מודאגים ממני ומגלים דאגה אלי ואני מאוד מעריך את זה", אמר התלמיד הצעיר שסרטון בו הוא נראה עובר התעללות משפילה במיוחד שטף את הרשת - למרבה האירוניה חלק מהמתעללים עצמם הם ממוצא אפריקני

שחקן פוטבול שחור בבית ספר תיכון באילינוי נאלץ לשבת בארון זרוע קליפות בננה - כיוון שתלמיד אחר איים "לשבור" את ברכיו אם לא יציית, כך עולה מהווידיאו.

תלמיד בית הספר התיכון מולין, שלא זוהה בגלל היותו קטין, צולם בסרטון בן 11 השניות שתפס את מה שהרשויות כינו "סצנה גזענית מטרידה" ביום חמישי האחרון.

בקליפ, שחקן אחר, שניתן לראות את ידו אך פניו אינם נראים לעין, מאיים על השחקן השחור לשבת בארונית "או שאשבור את שתי ברכייך".

כאשר השחקן מתיישב, ניתן לשמוע אחרים צועקים, "כן!".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בהצהרה שפורסמה ביום שני, אמר התלמיד כי השחקנים האחרים התנצלו בפניו והוא "בסדר", כך דיווחה תחנת החדשות KWQC-TV.

"אני אוהב את קבוצת הפוטבול שאני בה והם טובים. אני יודע זאת באופן אישי. שוחחתי עם האנשים המעורבים בנפרד והם התנצלו. ניהלנו דיבורים מעומק הלב וסיפרתי להם איך אני מרגיש. אז בבקשה אל תטרידו אותם, תציקו להם או לא תאיימו עליהם בכלל", אמר.

הוא הוסיף כי הדאגה העיקרית שלו היא "להחזיר את חיי למסלולים, ואת חיי הסטודנטים-אתלטים האחרים גם כן".

 

הסרטון המדובר

"אני רוצה להודיע ​​שאני בסדר. כולם מודאגים ממני ומגלים דאגה אלי ואני מאוד מעריך את זה", אמר.

מפקד משטרת מולין, דארן גולט, אמר בעבר כי המחלקה פתחה בחקירת האירוע.

גולט אמר כי חברי הצוות המעורבים הם "בני גזעים שונים ודומים לקורבן", ש"ללא קשר לעובדות אלה, כולנו מסכימים שזו דרך מגעילה להתייחס לחבר קבוצה אחר, לבן אנוש ובוודאי לחבר", אמר גולט.

ממצאי החקירה הועברו לפרקליטת מדינת מחוז רוק-איילנד, שקראה לאנשים להפסיק לשתף את הסרטון ברשתות החברתיות ולכבד את פרטיות התלמיד.

התלמיד גם ביקש שהציבור ימשיך הלאה ו"אנא תפסיק לדבר על האירוע והווידאו".

"אני מבין שכולם רוצים צדק בשבילי והם רוצים שמה שהם חושבים שנכון ייעשה, אבל כבר הודעתי למשטרה ולחברים שלי על הרגשות שלי לגבי הכל", אמר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE