הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר הקפאת חיסון ג'ונסון אנד ג'ונסון, צילמה תופעות לוואי קשות שנגרמו: "תראו כמה ראשי התנפח, עיני נעצמה לפתע"
סרטון קשה עלה באחרונה לרשת של תושבת ארה"ב המתעדת מספר תופעות לוואי שנגרמו לה לאחר החיסון ביניהם התנפחות ראשה, עצימה פתאומית של עיניה, וכוורות בכל גופה

אישה העלתה סרטון חי ברשתות החברתיות במטרה לתעד תופעות לוואי קשות שחוותה מחיסון ג'ונסון אנד ג'ונסון.

בסרטון שפורסם בפייסבוק לייב, האישה תיארה כיצד היא "עברה 'דרך הגיהינום וחזרה' מאז שצילמתי את הצילום הזה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"קיבלתי את הזריקה של ג'ונסון אנד ג'ונסון, קיבלתי את החיסון", היא אומרת לצופים.

"זה בלבל אותי לגמרי. יש כוורות בכל גופי. וכל הראש התחיל להתנפח. תראן כמה הראש שלי גדול", אומרת האישה.

"ואז, התעוררתי הבוקר", היא ממשיכה, "והעין שלי הייתה עצומה". האישה אומרת כי ניסיון לחפש עזרה משירותי החירום היה חסר תועלת.

"הלכתי לטיפול נמרץ אמש והם אמרו לי שהם אינם יכולים לתת שום תרופה כי הדבר יגרום לאינטראקציה עם חיסון קוביד - מה שהינו שקר", היא טוענת שהיא קיבלה מאוחר יותר תרופות במהלך ביקור בבית החולים.

כידוע ה-CDC וה-FDA הודיעו על הקפאת מתן חיסוני ג'ונסון אנד ג'ונסון ביום שלישי של השבוע החולף בעקבות מספר מקרים חמורים של קרישי דם שהתגלו בעיקר בקרב נשים.

 

במקביל, ד"ר אנתוני פאוצ'י הנמצא באחרונה תחת ביקורת רבה בשל המלצתו להמשיך את מנדט חבישת המסיכה והריחוק החברתי גם בקרב מחוסנים הודיע במהלך השבוע כי נשים צריכות להיות ערות לתופעות לוואי אפשריות הקשורות בחיסון.

נכון לעתה הקפאת חיסוני ג'ונסון אנד ג'ונסון מתלווה להקפאה דומה שאירעה בעשרות מדיניות אירופאיות של חיסון אוקספורד/אסטרה-זנקה אשר לפי ראש ה-CDC רשל וולנסקי גרם ל"קרישי דם הנחקרים להיתכנות כי הינם דומים לאלה הנצפים בחיסון J&J".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE