הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתפתלת מול המצלמות: מנהיגת BLM ה'מרקסיסטית' ששפכה מיליונים על בתי יוקרה - "הלייף סטייל שלי מסייע לשחורים"
מייסדת BLM פטריס קולורס-חאן איבדה כל גרם של אמינות ציבורית לאחר תחקיר של ה'ניו יורק פוסט' שחשף כי מדובר למעשה במיליונרית בעלת נכסים מרובים (רובם בשכונות לבנות), עתה היא מנסה להסביר את עצמה - וזה לא ממש נראה אמין

מייסדת Black Lives Matter, המגדירה עצמה כ''לסבית ומרקסיסטית מאומנת" פטריס קולורס-חאן הפכה עצמה לבדיחה לאחר שהתגלו מספר אחוזות מפוארות (כולן בשכונות לבנות) בשווי מיליוני דולרים.

אך עתה נראה כי נמאס לה להפוך לבדיחת-רשת והיא מנסה להגן על מסע רכישות האחוזה בסך 3.2 מיליון דולר שנחשף על ידי ה"ניו יורק פוסט" בשבוע שעבר בטענה כי "הדרך בה אני חיה את חיי היא תמיכה ישירה באנשים שחורים וזה כולל את בני משפחתי השחורים".

ה"ניו יורק פוסט" דיווח לראשונה על הטעם המשובח והאקסטרווגנטי של קולורס בנדל"ן ב-10 באפריל, וציין את מסע ההוצאות שלה שכלל ארבעה נכסים יוקרתיים בעלות של כ-3.2 מיליון דולרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קולורס קיבלה ביקורת דו-מפלגתית נרחבת על צביעותה, כאשר פלטפורמןת טכנולוגיות רבות ביניהן טוויטר נאבקו לאסור ולמחוק את סיפורו של הניו יורק פוסט.

"אז ביקורת משמאל שתגיד, אם את מרקסיסטית מאומנת, אם אנחנו מדברים על סוג מסוים של פוליטיקה רדיקלית, ועל כך שבתים בזבזניים מכל סוג שהוא, או נכסים מרובים מכל סוג שהוא עצמם, סותרים את האידיאולוגיה. הרי שיש סתירה פוטנציאלית בין הפוליטיקה המובעת שלך לבין הנוהג החי שלך", נאמר לקולורס בראיון שנערך לאחרונה.

"בטח, ואני חושבת שזו ביקורת שהיא, אממ, רצויה", הגיבה, "ואני אומר שבגלל, אופן, הדרך בה אני חיה את חיי, זוהי תמיכה ישירה באנשים שחורים, כולל בני משפחתי השחורים, אה, בראש ובראשונה".

קולורס המשיכה, "וגם, אה, עבור כל כך הרבה אנשים שחורים שאינם מסוגלים להשקיע, אממ.. בעצמם ובקהילה שלהם, הם בוחרים להשקיע במשפחה שלהם, וזה מה שבחרתי לעשות, אממ, יש לי ילד, יש לי אח שיש לו מחלת נפש קשה שאני מטפלת בו, אממ, אני תומכת באמי, אממ, ואני תומך בבני משפחה רבים אחרים שלי ולכן אני רואה, אהממ, הכסף שלי לא שלי אני רואה את זה כמו, אממ, כסף של המשפחה שלי".

מהומות Black Lives Matter, שהביאו לנזקים מאסיביים ברכוש ולאובדן נפשות בשנת 2020, צפויות להתעצם לאורך 2021.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE