הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זו הסיבה בגללה מייגן מרקל התעוררה באמצע הלילה
ימים ספורים לאחר ההודעה על מותו של הנסיך פיליפ, הודיעה הדוכסית לשעבר, מייגן מרקל כי לא תגיע לטקס. כעת נחשף כי מייגן התעוררה באמצע הלילה על מנת לצפות בטקס הלוויה של פיליפ, בשידור חי

אתמול הובא למנוחות הנסיך פיליפ, אשר הלך לעולמו לפני מספר ימים, כשהוא בן 99. טקס הלוויה היה אינטימי וקטן במיוחד, זאת בעקבות מגבלות הקורונה, וכלל סך הכל שלושים מוזמנים, ביניהם הנסיך וויליאם ואחיו, הנסיך הארי. כידוע, הארי הגיע בלי מייגן, מה שהצליח לעורר לא מעט סקרנות וכותרות בימים האחרונים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת מסתבר כי הדוכסית לשעבר אמנם לא הייתה פיזית בטקס, אך הייתה שם בליבה, זאת בעקבות ההמלצה של הרופא שלה, שלא לטוס טיסה ארוכה של למעלה מעשר שעות, כאשר היא נמצאת בשלב מתקדם של ההריון. בנוסף, מייגן העדיפה להישאר בבית ולא למשוך את תשומת הלב אליה, ביום כה חשוב ואישי. 

מקורבים למרקל מספרים כי התעוררה בשעת לילה מאוחרת, על מנת לצפות בטקס הלוויה בשידור חי. את הצילום והשידור אירגן הארמון, במיוחד למקורבים אשר לא יכלו להגיע לטקס בעקבות אילוצים כאלה או אחרים, ובעיקר לאור מגבלות הקורונה. מייגן כאמור, התעוררה בשתיים בלילה, יחד עם בנה הקטן, ארצ׳י. 

כמו כן, בטקס המדובר נפגשנו לראשונה האחים הנסיך וויליאם והארי, אשר נמצאים במשבר עמוק ביחסים. לפי הדיווחים, הפגישה של השניים נראתה ידידותית, יותר מכך, מקורבים לאחים מספרים כי האחים החליטו לשים את כל המטענים והמחלוקות בצד, ולהתרכז באבל המשפחה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE