הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משתתפים בתוכנית האפייה "Cake Like" הכינו עוגה בדמותה של קים קרדשיאן, וכך היא הגיבה
לאחרונה, משתתפים בתוכנית האוכל המוכרת והאהובה קייק לייק החליטו להכין עוגה חגיגית בדמותה של לא אחרת מכוכבת הטראש, קים קרדשיאן, אך כנראה שהם לא ציפו שהכוכבת לא תישאר אדישה, ותגיב

אין ספק כי קים קרדשיאן היא אחת מהנשים המוכרות ביותר בעולם, עם אלפי כותרות, שמועות ותמונות שעולות לרשת מדי יום, זה רק ברור שכוכבת הטראש מככבת מעת לעת בתוכנית כזו או אחרת. לאחרונה, תוכנית האוכל האמריקאית ״קייק לייק״ הציבה אתגר מעניין במיוחד בפני המתמודדים- לאפות עוגה בדמות סלב. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אין ספק שקים קרדשיאן לא ציפתה לראות את עצמה בתור עוגה גדולה (שני מטרים), אך משתתף אחד אמיץ החליט להכין עוגה ענקית, בדמותה של כוכבת הטראש. העוגה שיקפה שני לוקים שונים של קים, מוכרים ואייקונים במיוחד. האחד, הלוק השגרתי של הכוכבת, עם שמלה ומשקפי שמש גדולים, והשני, מתוך שבוע האופנה בניו יורק, אי שם בשנת 2017, שם הופיעה עם שמלת עור צמודה, ושיער צבוע בבלונד בוהק. 

העוגה אמנם לא יצאה דומה במיוחד לקים, אך מיס קרדשיאן נחשפה למחווה המיוחדת באמצעות ציוץ בטוויטר, והחליטה לשתף אותו, ואף כתבה: ״אומייגאד, אני לגמרי אצפה! זה כל-כך חמוד״. מדובר על אקט מפתיע במיוחד מצד קים, כאשר ברוב המקרים, היא אינה טורחת להגיב על פרשייה כזו או אחרת הנוגעת אליה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE