הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוחות המשטרה בניו יורק פשטו על מעון יום: "חברת קש לסחר בסמים"
במקביל לפשיטה שנערכה בלונג איילנד, במהלכה בעלת העסק ובנה נעצרו בחשד לעבירות נשק וסמים שונות, כוחות המשטרה גם פשטו על בית נוסף השייך למשפחה ועצרו בן נוסף ואת בת זוגו. לפי החשד, הארבעה עומדים מאחורי עסקאות סמים גדולות במיוחד, והם הצליחו להסתיר את פעילותם בזכות בית העסק

מעון יום בלונג איילנד שימש כחברת קש לסחר בסמים, כך על פי המשטרה המקומית שפשטה על בית העסק במהלך סוף השבוע והחרימה סמים, כלי נשק ומזומנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"Channel Day Care" בעיירה ביי שור (צילום: גוגל מפות)

 

בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת, שוטרי משטרת מחוז סופוק פשטו על "Channel Day Care" בעיירה ביי שור (Bay Shore), כ-60 קילומטר מזרחית ממנהטן.

במקום נמצאו שני אקדחים עם מחסניות מיוחדות (בעלות קיבולת גבוהה), מאות כדורי תחמושת, 173 אלף דולר במזומן, 600 גרם סמים מסוג קוקאין ו-60 גרם סמים מסוג פנטניל.

בעלת העסק, מגדוריי לנדרון בת ה-50, ובנה רפאל לנדרון בן ה-34 נעצרו בחשד לעבירות שונות הקשורות לכלי הנשק ולסמים שאותרו בבית. כמו כן, במשטרת סופוק סיפרו שבבית אותר ילד - אחד מקרובי המשפחה של שני העצורים - והוא הועבר לרשותם של בני משפחה אחרים.

במקביל לפשיטה על בית העסק, כוחות המשטרה ערכו פשיטה נוספת בביתו של אנתוני דומינגז, בנה של מגדוריי ואחיו של רפאל, בעיירה הסמוכה ברנטווד. במהלך פשיטה זו נמצאו שני כלי נשק נוספים (עם מחסניות מיוחדות אף הם) ו-66 אלף דולר במזומן. דומינגז נעצר ביחד עם בת זוגו, קריסטל ריבריה. שני ילדים קטנים שנמצאו בבית הועברו לבני משפחה.

ארבעת העצורים בפרשה הובאו היום בפני שופט בלונג איילנד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE